Dulcolax?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Er det lov liksom? Har sikker ikke vært på do på 10 dager.. står det er testet på gravide lenge og at det ikke skal være skadelig. Men før når jeg har tatt har jeg fått skikkelig magekrampe og bæsjer jo vann i mange timer. Høres liksom skummelt ut selv om det står det er trygt

Bare ta det jevnlig, annenhver dag. Ikke farlig.[emoji4]
Har prøvd det før hver dag utenom svangerskap og det har ikke funket på meg... men kan prøve igjen [emoji4] Har tatt 1,5 dulcolax nå for å prøve... liv redd

Hvis det har rukket å bli litt hardt nederst, så er det lurt å ta en microlax først, slik at man får ut «proppen»[emoji85][emoji12]

Eventuelt Toilax tabl om det er OK i svangerskap?

Som nevnt tidligere..chiafrø.
Tar jo kun nedre del av avføring hvis du tar klyster. Har du ikke gått på do på lenge er det avføring langt oppover også.

Lykke til!

Som nevnt tidligere..chiafrø.
Tar jo kun nedre del av avføring hvis du tar klyster. Har du ikke gått på do på lenge er det avføring langt oppover også.

Lykke til!

Næi ? du tøm dæ jo, e jo derfør man tar det før en fødseln og og ikke bæsj under fødseln :P æ blir isåfall tømt haha xD

Chiafrø i enten sjokoladepudding eller i vann med sitron :) Svisker er også fint...

Jeg har startet med magnesium for et par dager siden, har vel tatt 1-2 tabletter - føler meg som et nytt menneske [emoji85][emoji23] Føler endelig at jeg har fått tømt meg [emoji120]

Takk for tips damer [emoji2] er nesten ingenting som funker på meg, men skal prøve det meste [emoji4]

Back
Topp