Dulcolax

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fytti altså......! :(

Jeg er jo så veldig forstoppa, og hadde et brett med Dulcolax liggende fra forrige graviditet. Prøvde den kun èn gang sist, da var jeg høygravid og hadde ikke vært på do på dagesvis. Da endte det med MASSE magesmerter et par timer etter jeg tok den, og intet resultat!

Jeg turte bare såvidt å ta den i forrige uke igjen, men da funka den som den skulle! (man tar den på kvelden og skal visstnok få resultater etter 6-12 timer).

Igår tenkte jeg at det sikkert også gikk bra, men den gang ei! :( Jeg tok tbl klokka ni, og fra klokka 22-04 var jeg på do med skikkelig løs mage sikkert 15 ganger!! :( Jeg er SÅ trøtt og utmattet idag.... (og TOM, but who cares liksom)

Anbefales IKKE!!

Har slete med forstoppelse og hard mage selv, og får d igjen om jeg ikke passer på og drikke vann og spise youghurten min :) Og d vil jeg ikke for d er d verste jeg noen gang har vært med på :( Drikker sikkert 1-2 liter vann nå, før drakk jeg ikke 1/2 liter en gang, så ha måtta ta meg sammen :p

uFF DET ER GRUSOMT Å VÆRE FORSTOPPET.. JEG VAR DET JEG OGSÅ, MEN NÅ HAR DET TATT SSEG OPPIGJEN DE SISTE DAGENE HELDIGVIS :) (Sorry caps.. har en liten 2 åring som fikk trykket litt :P )

Har slete med forstoppelse og hard mage selv, og får d igjen om jeg ikke passer på og drikke vann og spise youghurten min :) Og d vil jeg ikke for d er d verste jeg noen gang har vært med på :( Drikker sikkert 1-2 liter vann nå, før drakk jeg ikke 1/2 liter en gang, så ha måtta ta meg sammen :p

Ja samme her også:) det hjelper å drikke. Sist gang var jeg ikke flink til å drikke, men denne gang har jeg lovet meg selv og magen at jeg skal drikke mass vann:p.

Anbefaler biola til alle her. Den er veldig god for magen:) jeg er hvertfall veldig fornøyd med den;)

Kanskje laxoberaldråper kan være litt bedre enn dulcolax tbl? Det er litt for å forebygge og det skal ikke gi så sterke magesmerter. Ellers så kan duphalac være med å forebygge hvis dere sliter veldig mot forstoppelse, kan ta den en gang om dagen :)

Back
Topp