Dukkevogn til jente på 1,5 år

*FruM*

Elsker forumet
Jenta vår er VELDIG opptatt av dukker og baby. Hun fikk to dukker til jul, også fikk hun penger som vi tenkte å bruke på dukkevogn. Hvilken dukkevogn anbefaler dere til ei jente på 1,5 år? Har liksom lyst til å kjøpe en god vogn hun kan ha hele "dukkeperioden". [:)]

Vi kjøpte en Brio dukkevogn til jenta vår på 16 mnd til jul, og den virker veldig god og stabil. Hun elsker den i alle fall.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Rada

Vi kjøpte en Brio dukkevogn til jenta vår på 16 mnd til jul, og den virker veldig god og stabil. Hun elsker den i alle fall.

Sunniva fikk den til jul, og hun elsker den[:D]

[:D]
Hva koster de og hvilke butikker selger den?

ORIGINAL: *FruM*

Jeg kjøpte en rosa på Brio til kampanjapris 399. Koster mellom 399 og 799 tror jeg, alt etter som. Coop Obs hadde tilbud på en lilla en til 499

ORIGINAL: *FruM*

Jeg kjøpte en rosa på Brio til kampanjapris 399. Koster mellom 399 og 799 tror jeg, alt etter som. Coop Obs hadde tilbud på en lilla en til 499

Ohhh.... GJETT hvor jeg skal i dag?! [:-]

vi har BRIO bagvogna.Jenta vår er vel en mnd yngre enn din.Og hun ELSKER vogna si.Litt høy ennå,men hun triller avgårde som bare det.og denne vil passe i flere år fremover.Var usikker på om vi skulle ha bag eller kombi vogna,men de fleste anbefalte bagvogna etter egne erfaringer fra barn og hva de likte best

Denna fikk jenta mi til 1års dagen sin

http://www.br.no/MERKER/NEW%20BORN%20BABY/NEW%20BORN%20BABY%20dukker/NEW%20BORN%20BABY%20dukkevogn.aspx?id=603763&q=

Den koster nå litt under 400kr. på tilbud på Br-leker. kjempe fornøyd med den :-)
Kan klappes sammen, ta ned kalæsja å følger med dyne og pute. kan også ta ut bagdelen :-)
Å den er ganske lav[:)]

Vi har Brio kombivogn til 1,5-åringen vår
Den er VELDIG populær
Er sånn "knekke-håndtak" på den så den er ikke for høy.
Solid kvalitetsvogn.

ORIGINAL: Hønemor92

Denna fikk jenta mi til 1års dagen sin

http://www.br.no/MERKER/NEW%20BORN%20BABY/NEW%20BORN%20BABY%20dukker/NEW%20BORN%20BABY%20dukkevogn.aspx?id=603763&q=

Den koster nå litt under 400kr. på tilbud på Br-leker. kjempe fornøyd med den :-)
Kan klappes sammen, ta ned kalæsja å følger med dyne og pute. kan også ta ut bagdelen :-)
Å den er ganske lav[:)]

Sånn har vi også, den er veldig grei[:)]

Jenta mi på 1,5 år fikk brio bagvogna til jul. Hun syns det er superstas:) Den er litt stor til henne, men kan fint trille den og får lekt med dukka oppi(jenta mi er jo ikke så høy heller, vel 78 cm). Går å mater dukka i vogna og duller med den:)

Jenta mi er 1.5 år og fikk Brio Kombi dukkevogn til jul[:)] Veldig stas!!
Valgte kombi fremfor bagvogn fordi man kan bøye ned styret på den slik at den blir mye enklere for dem å trille når de er såpass små enda[:)]

Fra Obs Kundeavis:

ORIGINAL: DenicaD

ville kjøpt:
i tre

eller en brio

denne er litt "stor" da...

Helt enig! [:)]Briovogna er fin og stødig, men en trevogn vil tåle det om hun bestemmer seg for å klatre oppi.
Jeg har sett dukkevognene til en del som har fått dem litt for tidlig og de fleste er sittet i stykker...

Eline fikk brio kombi på julaften, da var hun 23 måneder. Den er litt høy, men den leken hun setter høyest av alle. Overgår til og med kjøkkenet. Hun syns det er morsomt å trille og ta ut baggen og dulle med dokkene osv.

Så leter du etter en vogn hun kan bruke i hele dukkeperioden (som har en tendens til å vare i endel år), så vil jeg anbefale Brio Kombi. [:D]

Back
Topp