Dukkevogn til 2-åring?

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hva tror dere om denne vogna til en 2-åring? Vi ønsker å kjøpe vogn som varer hele dukkeperioden, og da ser jeg ikke noen annen vogn som kan passe bedre enn denne?
Det er Brio kombi dukkevogn

Mer info om vogna:

Akkurat som en ekte kombivogn har den en uttagbar, myk bærebag med lette håndtak. Setet og fotstøtten kan deretter justeres og materialet tørkes av. Håndtaket er justerbart, så det passer for barn med forskjellig alder og lengde. Opp- og nedfellbar kalesje, ramme som kan legges sammen, sidelommer og rommelig handlekurv.
Kan slåes sammen og og gjøres om til sportsvogn.
Mål: 77x73 cm

Snuppa mi som er 2 år fikk denne til Jul, I Lilla [:D]
Den falt virkelig i smak, leker masse med den [:D] Så det kan jeg absolutt anbefale [;)]

Vi kjøpte Brio dukkevogn til vår 2 åring til jul.. Men ikke kombivogn.. Bagvogn.. Den er kjempefin! [:D] Og den er rooooooosa.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Vi kjøpte Brio dukkevogn til vår 2 åring til jul.. Men ikke kombivogn.. Bagvogn.. Den er kjempefin! [:D] Og den er rooooooosa.. [:D]

Denne fikk jenta mi på 19 mnd også. Stor suksess!

Så fin ut den [:D]

Så lenge det er justebart håndtak kan barna ha den samme vogna hele den tiden de er interessert i å leke med vogner....

Den fikk snuppa vår av oss i 2årsgave[:D] Hun har lekt med den så og si hver dag! Og den løse bagen er veldig populær å ha med seg babydukka i absolutt overalt!!

Snuppa her fikk den i 1-års gave, nå er hun 2 år, og hun har lekt med den hver eneste dag, og gjør det enda! [:)][:)]

Den er helt suveren!! Eline fikk den på julaften! Den er litt høy, så hun kræsjer litt når hun går med kalesjen oppe. Men hun elsker den! Holder på med vogna og bagen hele dagen. Absolutt hele dagen! Hun fikk også et lekekjøkken, og alt av kjeler osv har havnet i vogna haha

Da er rosa bestilt til K, mens lilla blir kjøpt til A i morgen [:D]

Her er det ikke snakk om å dele på de store tingene, og da syns jeg det er greit at de får hver sin farge [:D]

Vi har kjøpt den til snuppa [:)] i lilla [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

samme fikk vår snuppa,bare at hun er 1,5. den falt ihvertfall i smak og hun er helt hekta allerede.Styrer og ordner med bebin sin[8D]
valget stod mellom brio kombi og bagvogn,men eter å ha hørt med flere "erfarne"innenfor dette så var de fleste enige om at barna likte bagvogna best.Ble ofte litt mye dill dall på kombivognene som de minste ikke fikk til selv osv.

ORIGINAL: dripdrop

Snuppa mi som er 2 år fikk denne til Jul, I Lilla [:D]
Den falt virkelig i smak, leker masse med den [:D] Så det kan jeg absolutt anbefale [;)]

Samme fikk jenta mi på 18 mnd, var en gave som virkelig falt i smak!![:D]

Jentene her på to elsker sine kombivogner som de fikk til jul, kan anbefales!![:D]

Back
Topp