Dukkevogn / seng i dåpsgave til gutt?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hva er deres mening? Føler meg teit som tenker at dette kanskje er litt rart. Er vanligvis en av de som er opptatt kjønnsnøytrale leker.

Er bare en kjeeeempesøt dukkeseng jeg har så lyst til å ønske til lillegull til dåpen hans <3 Et varig møbel tenker jeg, som han enten kan ha med seg til når han selv blir voksen og evt får barn, eller som kan stå hjemme hos oss til eventuelle barnebarn kommer på besøk <3

Hadde tenkt det var en original og fin gave å få, og når det er forelderen som ønsker seg det ser jeg i alle fall ikke problemet. :)
Er jo mange gutter som liker å leke rollelek med dukker eller bamser, og da er det jo gøy å legge dem eller trille på dem eller noe.

Gutter kan like slike ting også :)

Det er lurt at gutter leker med dukker, det øker den kroppslige bevisstheten[emoji3]

Min sønn hadde vært overlykkelig om han hadde en dukkeseng [emoji4] vogn og dukke har han, arvet min [emoji4]

Jeg synes forøvrig det er kjempeflott at guttene leker med dukker, det er noe tull at det liksom skal være en "jenteting" [emoji4] kjør på! Skal kjøpe dukke til min sønn også [emoji4]

Back
Topp