Dukker insekter opp

Tjukkaaa

Forumet er livet
over alt hos dere også? JEg tok dyner og puter ut for lufting i dag og på veien lå det massevis med fluer i snøen, lå som om de var i livet men når jeg skubbet snø over dem ble de liggende.... åpnet terrassedøren for å lufte og der lå et eller annet ekkelt som ejg ikke vet hva er for noe. Virket dødt men var ikke der f,eks i går...[&:]

Lukket terrassedøren igjen nå i sted - da var det kommet en husflue ved siden av den tingen...? Blir litt småhysterisk jeg... er dette normalt?

hmmm, pleier ikke å ha så mye insekter nå nei..
så rart..

ORIGINAL: *Emma08*

hmmm, pleier ikke å ha så mye insekter nå nei..
så rart..

Creaping me out!!![&:][&:][&:]

Er det ikke slik at fluer går i dvale om binteren, og kvikkner til når det blir varmere? Er det sol hos deg idag?

ORIGINAL: ..christine..

Er det ikke slik at fluer går i dvale om binteren, og kvikkner til når det blir varmere? Er det sol hos deg idag?

stemmer det[;)] Når vi kommer opp på hytta på vinteren er det ingen fluer. Når vi har fyrt i hytta i noen timer,våkner de til live og det blir fluejakt resten av hytteturen[8D]

ORIGINAL: snublefot08

ORIGINAL: ..christine..

stemmer det[;)] Når vi kommer opp på hytta på vinteren er det ingen fluer. Når vi har fyrt i hytta i noen timer,våkner de til live og det blir fluejakt resten av hytteturen[8D]

Da var jeg ikke på blåbærur alikevell da.

Og tjukka. Las i en annen tråd at det var varmere hos deg idag, så da er det nok grunnen. Gi det noen dager, så har du fått de fleste bort..

*puster veldig mye lettere*! Tusen takk for oppklaring jenter![8D]

Er litt hysterisk her fordi ikke bare har forrige eiere vært smakløse - vask har også vært et problem for dem[&:]. Jo mer jeg vasker jo mer skit ser jeg[&:][&:]

Og over alt ligger det "lik" av opptørkede insekter av alle sort som har fått ligge der LENGE.... (og noen av de fluene lurer jeg på hvordan de kom seg ditt - markfluer og lignende på steder de ikke skal finnes[:'(])

[:'(][:'(][:'(] hater insekter [:'(][:'(][:'(]

Back
Topp