Dukkehus...

*BalleFlass*

Elsker forumet
kan jeg få se bilde av dukkerhuset til dine barn? om du har? et slikt til å ha inne [:)]

My first dollhouse fra fisher price[:)]

http://www.google.no/images?hl=no&rlz=1T4SMSN_noNO386NO386&q=my%20first%20dollhouse&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1345&bih=432

Jenta mi har arvet et slikt svensk dukkehus fra 80 tallet. Lundeby tror jeg det heter. Det er lys som lyser og det hele. Mangler mennesker da [:)]

ORIGINAL: Rattatai

Jenta mi har arvet et slikt svensk dukkehus fra 80 tallet. Lundeby tror jeg det heter. Det er lys som lyser og det hele. Mangler mennesker da [:)]

De selger MYE utstyr til det dukke huset[:)] Vi lurte på det, men fant ut jenta er for liten enda[:D]

ORIGINAL: *lottalus*

ORIGINAL: Rattatai

De selger MYE utstyr til det dukke huset[:)] Vi lurte på det, men fant ut jenta er for liten enda[:D]

Ja jeg har sett det [:)] Jenta mi er to og intresserer seg ikke så mye for det enda...(heller jeg som har sååå lyst til å pusse opp huset) men venter med å handle mer til det til hun viser mer interesse.

Back
Topp