Dukkehus til gutter?

SEFF hadde jeg kjøpt det!! [:D]

Ja, hvorfor ikke. Har sett mer jentete hus enn Lundby.

Jeg kjøpte ei bok til ungene i går.
Morgan fikk ei bilverksted bok,  og den settes opp slik at det blir 3 rom.
Følger med pappfrigurer av familie, kjæredyr, bil, motorsykkel....Morgan storkoste seg med det[:D]

Men ville han hatt vanlig dukkehus, hadde jeg vurdert det også selvsagt. Trenger jo ikke å være veldig jentete[:)]

Nei, akkurat Lundby er jo ikke sååå jentete. Og spes ikke dette som var retro syntes jeg[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Jeg kjøpte ei bok til ungene i går.
Morgan fikk ei bilverksted bok,  og den settes opp slik at det blir 3 rom.
Følger med pappfrigurer av familie, kjæredyr, bil, motorsykkel....Morgan storkoste seg med det[:D]

Men ville han hatt vanlig dukkehus, hadde jeg vurdert det også selvsagt. Trenger jo ikke å være veldig jentete[:)]

Så moro, det hadde Gabriel også likt[:)]

Jeg syns de dukkehusene er LEKRE! Og ja, jeg hadde helt klart kjøpt det. Min sønn skal få det når han blir litt større ;)

Tror det blir et Lundby retro dukkehus på han[:)]

Borg og sånt er ikke helt det samme, for han vil liksom møblere og leke at mamman gjør det og pappan gjør det og sånt..Sånne hverdagslige ting[:)]

Playmo har han en del av og de kommer sikkert til å flytte inn i huset[:D]

Jeg har det huset hjemme hos mamma og pappa fra da jeg var liten, og Marcus kan pusle med det i timesvis!

ORIGINAL: ~Vimsa~

Sønnen min så slikt i lekebutikken. han hadde veldig lyst på det og tipper at han hadde lekt masse med det[:)] men var litt dyrt å kjøpe nytt.... kostet 600 for huset og så må man kjøpe all inventar... kosta jo 200 kr pr sett man kjøpte... så fant ut at det kom på sikkert 2500 hvis man ville ha det innredet[:-]

Ja, nettop! Derfor så har jeg tenkt å kjøpe brukt (gjerne et retro, de ser litt røffere ut) med møbler.
Det på linken skal de bare ha 300SEK for[:)]

Back
Topp