Dukke til jente på 1,5 år

Spireliten

Gift med forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Februarhjertene 2025
Hvilken dukke vil dere anbefele til en jente på ca. 1,5 år? :)

Tuva har en helt vanlig dukke med myk kropp og plast føtter, hender og hode. Den er vell ca. 30 cm og er helt perfekt for henne. Ellers har hun også en tøydukke fra IKEA som hun leker mye med.

Takk! Vil gjerne ha flere svar :)

Jenta vår fikk to dukker til 1års dagen. Den ene er en BabyBorn og den andre er en enkel badedukke fra Dolls World tror jeg det var (kjøpt på lekebutikk, 299)
Hun triller på begge to, bærer litt på de og sånn. Men mer leking enn det er det ikke..
Hun har også fått en tøydukke med plasthode, føtter og armer i ettertid, men kan ikke se at hun bryr seg så veldig mye om hvem av dem hun leker med.

jenta mi på ett år har en dukke fra dolls world. den minste tror jeg og hun er med overalt, hun mater den og koser med den og nå er den med i senga om kvelden. Akkurat passe størrelse for en ettåring :-)

datteren vår fikk baby born til jul (hun var da 1,5 år). Den har hun lekt masse med, og hun steller og duller med den, kan noen ganger kanskje virke litt stor, men hun ordner opp og mater og steller og vugger:-) Synes det er veldig bra at den er i hard plast hele dukken, sånn at hun kan bade den:-)

Spireliten skrev:

Snorkmaiden skrev:
Frøkna vår fikk denne av besteforeldrene, og den er med på alt...fra bading til bilturer, til soving :)

http://www.clasohlson.com/no/Dukke/Pr349242000

Men det står fra 3 år på den, da?

Her og fikk jenta her samme dukke da ho var 1år, det vi gjorde var at vi fjernet bestikke,bleia og smoken som fulgte med i pakka

Ellers så har ejnta her også en tøydukke fra ikea

|Frosken| skrev:

Spireliten skrev:

Snorkmaiden skrev:
Frøkna vår fikk denne av besteforeldrene, og den er med på alt...fra bading til bilturer, til soving :)

http://www.clasohlson.com/no/Dukke/Pr349242000

Men det står fra 3 år på den, da?

Står det ikke fra 3 år på ALT nå om dagen? 

Ja.... ALT !
Gidder ikke å se etter lengre jeg, det meste er helgardering fra produsentens side...

Back
Topp