dukke til gutt??

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hva synes dere om det? mini her er veldig glad i å trille på babydukker i vogn når vi er hos noen som har dette!

er det helt krise om jeg kjøper en babydukke??? (jeg synse jo ikke det da,hhehe,meen mannen er litt mer tvilende..)

ORIGINAL: trusa

Min får dukke til bursdagen sin. Syns alle barn bør ha både dukker og biler. [:)]

supert!!! enn ei lita trille da???

ORIGINAL: ohBaby!

supert!!! enn ei lita trille da???

Selvfølgelig må han ha trille til dukken! Billig på Biltema :)

Her fikk gutten vår dokke til 2årsdagen. og arva en trille. Dokka er en guttedokke da (med gutteklær) og trilla er mørk blå [;)] Syns absolutt at gutter også bør ha dokke. Gutten vår har lekt mye mer med bilene sine, men vi har vært gjennom lekerunde med dokka også. Han har mata den med tåteflaske og gitt den smokk osv. Lurt for gutter å drive med også [:)]

åh,så bra! biltema er nermeste nabo! nå får jeg en happy gutt!

han er litt på biler,men mest bøker ,putteleker og duplo

Det finnes New Born-guttedukker. Det kjøpte jeg til nevøen min sin 2 års dag, han er veldig glad i den [:)]

Hvorfor er det i det hele tatt et spørsmål, tenker jeg da..?

Selvfølgelig kan du det[:D]

Jeg syns ikke det burde gjøre noe. En dukke er jo liksom et annet barn for barna, eller nå åssen jeg skal si det. Så går jo under "rollespill" når de leker med dukka. Er jo noe de alle må gå gjennom. Å leke med en dukke er ikke mer jentete for det. Mener jeg. Akkurat som at jeg har kjøpt mange biler til snuppa mi, for ho syns det er gøy. (de er rosa da[:D] hehehehe) buss ol..., hun må få lov å utforske de også!! Selvom de fleste forbinder det mer med gutter..

Når de er så små så har de ingen dømmekraft, sånn som man får når man blir eldre og setter ting i bås..

Gutten min på 2 år har dukke hos meg, også har både dukke og dukkevogn hos faren. men dukke er ikke like morsomt uten vogn [8D] men han har vanlig brio tralle og gåbiler her, det er stas de også å putte ting inne og trille rundt [:)]

ORIGINAL: Fragle1

Hvorfor er det i det hele tatt et spørsmål, tenker jeg da..?

Selvfølgelig kan du det[:D]

for meg er det ikke det,men for andre jeg kjenner og mannen,b.la. men om jeg finner noe ikke råååååsa,tror jeg mannen synes det er ok! og allefall når han ser åssen mini koser seg med å leke med dukke og vogn!

gutten min har dukke og dukkevogn som han fikk av et vennepar av pappa det var fra dattere demmes men fordet han har dukke og vognhos mamma å som er fra meg han syns det er veldig stas

jess,håper å finne en fin nøytral el allefall ikke rosa trille!

Nei, ingen dukker til gutten min hvert fall.

ORIGINAL: Charl0tte

Nei, ingen dukker til gutten min hvert fall.

Fordi? Redd for at han skal bli mamma når han blir stor?

Så klart du kan [:D]
Oliver har begynt å interessere seg veldig for dukker, så her skal vi kjøpe nå. Synes det er bare flott at han interesserer seg for å leke med dukker, han er så herlig når han holder på å bære dukka rundt og klappe den på kinnet [:D]

Svigermor var mer skeptisk... "enn om han blir homo da???" [8D][8D]

vi hadde en dukke gutt til guttene vårres, å di lekte me den når di va 2-3 år , så mistet di interessen for dukker..

ORIGINAL: snusmumrik

Så klart du kan [:D]
Oliver har begynt å interessere seg veldig for dukker, så her skal vi kjøpe nå. Synes det er bare flott at han interesserer seg for å leke med dukker, han er så herlig når han holder på å bære dukka rundt og klappe den på kinnet [:D]

Svigermor var mer skeptisk... "enn om han blir homo da???" [8D][8D]

Hahahah! Det er helt utrolig hva noen får seg til å si. Og tro.

Jeg syns egentlig det er idiotisk å tenke at dukker er jenteleker. Det er jo bare et minimenneske! [:)]
De trenger jo ikke være rosa heller, finnes masse blå babyklær osv. Jeg syns dukker burde være liksom en basic leke som alle barn har, samme som biler og tog og lego og bamser. Så lenge barnet vil leke med det, la ham eller hun leke.

Er vi ikke kommet dit at vi forventer at mannfolka våre skal delta like mye som oss selv på stelling og evt. flaskemating og bading og kosing? Da burde vi sannelig kunne spre denne holdningen over til barna våre også, tenk så mye lettere dette kanskje blir for neste generasjons mødre da? [;)][;)]

Back
Topp