Duker eller løpere???

supermamma!!!

Flørter med forumet
heisann=) har dere duk eller løper på bordene deres?? eller ingen av delene?? jeg har ikke hatt duk eller løper på lenge nå men kunne tenkt og prøve det igjen.. på kjøkkenbordet og det lille stue bordet. men lurer på om det blir dumt og ha to løpere på tvers over bordet liksom.. noen andre som har det?????

Jeg har på tvers av stuebordet - det er kjempe stilig synes jeg!

På sofabordet har jeg en løper over hele!

(bilder fra bloggen)

vi har et firkantet duk på stuebordet,spisestuebordet varierer med alt fra ingenting til klar voksduk,hvit duk og løpere,men det var utrolig stilig med løpere langs ja,det har jeg og lyst på [:D]

Jeg har løpere på både spisebordet og sofabordet. Kjøpte nye idag, faktisk!! [:D]
Synes også at det er veldig stilig med flere løpere på tvers av bordet sånn som *FruM* har!!

Løpere på tvers ser igrunn ganske bra ut. Jeg foretrekker løpere fremfor duker, eller det vil si, jeg liker ikke duker i det hele igrunn.

ORIGINAL: Panzerpels

Løpere på tvers ser igrunn ganske bra ut. Jeg foretrekker løpere fremfor duker, eller det vil si, jeg liker ikke duker i det hele igrunn.

Enig med du

Jeg har også de på tvers på spisebordet[:)]

Løpere liker jeg best.. Men på spisebordet vårt har jeg voksduk, da vi har glassbord[&:]

Bilde av stuebordet i bloggen: http://ossinr10.blogspot.com/

Back
Topp