Her er jeg!
Siden vi er under ti stk som bidrar noe særlig her inne, sier det seg selv at det blir tungt å holde forumet oppegående. Kanskje spesielt siden vi er småbarnsmødre og dette er en relativt travel periode for mange. Selv har jeg resignert litt fordi det er så få som deltar. Jeg synes det er kjempedumt og kjenner jeg blir så irritert når folk er innom og skriver "Ja, her var det lite liv" (nå mener jeg ikke dere "faste" som er her ganske ofte altså!) og så har de ikke bidratt en millimeter selv de siste to-tre-fire-fem månedene. Man kan ikke klage på de andre, når man ikke gjør noe selv! Med tre små har jeg mye å henge fingrene i, pluss at jeg holder jevnlig kontakt med en gjeng fra det forrige terminforumet mitt via andre kanaler. Så det blir gjerne til at den tiden jeg har til overs har jeg brukt med dem istedet. Nå jeg ikke skriver her, betyr det gjerne at jeg ikke har vært innom heller, for jeg prøver å legge igjen et livstegn hver gang jeg logger på. Skal se om jeg får litt bedre tid etter legging i kveld, så kan jeg lese meg opp litt.