Duftpinner/godlukt

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Noen som har det her? Lukter det mye og hvilken duft har du? Skulle gjerne hatt litt godlukt på badet, men det er veldig lite så jeg er redd det kan bli veldig mye lukt.

vi prøvde no greier for en god stund siden. husker ikke helt navnet i farta. bestilt hos ellos hvertfall. og det ble altfor mye lukt, så vi endte opp med å ta det vekk igjen etter en liten stund. vi hadde også en knøttliten do, så det blir fort for mye...

prøv ut party lite. ( det er home party ting) men fantastiske greier. Jeg har forførende fikend på badet.. nydelig

Dytter deg litt opp, for det var ei her inne som anbefalte noen duftpinner som man veldig enkelt kunne regulere lukten på ved å velge x antall pinner. Jeg mener da det var her inne, men det er en stund siden så det blir vel trøblete å finne tråden. Duftpinnedame, hvor er du??? 

Ja, er det jeg er redd for mamiii.. Men må bare prøve ett eller annet :-) Skal huske på forførende fiken oktobersol, takk for tips. Men må man på sånn parti for å få tak i det eller? Og takk takk knøttebærer, håper duftedamen dukker opp :-)

Kremmerhuset har duftpinner som lukter godt, og der man kan regulere lukten med antall pinner. Den er forøvrig ikke veldig veldig sterk om du bruker alle pinnene heller :)

permanenta skrev:
Kremmerhuset har duftpinner som lukter godt, og der man kan regulere lukten med antall pinner. Den er forøvrig ikke veldig veldig sterk om du bruker alle pinnene heller :)

Okei, da tar jeg turen innom der. Tusen takk :-)

nille har også noen, de lukter ikke veldig kraftig :)

Dagligvarer har og duft pinner,jeg har passe stort bad og bruker 2 pinner,på et lite bad er det nok med en:-) Jeg har duften lavendel:-)

~Mummimamma~ skrev:

permanenta skrev:

Okei, da tar jeg turen innom der. Tusen takk :-)

"clean linen" liker jeg veldig godt på badet :)

Back
Topp