Duck boots

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Bor på vestkysten,her blir det sjeldent under -2 om vinteren. Vil dere si det holder med sånne duck boots som eg kommer til å kjøpe til å bruke som støvler. Eller må eg invistere i gode vintersko i tillegg? Er til jente på 1,5år som skal begynne i bhg til høsten.

Vi bor på Sunnmøre og bruker dockboots hele året. «Ullsålen» på vinteren og den vanlige ellers i året. Har vanlige vintersko i tillegg, da jeg ser på dockbootsene som støvler. Altså til vått vær.

Jeg trodde virkelig det skulle holde men vi fikk en kald vinter her i år da. Hører mye forskjellig fra forskjellige barnehager:bored: hvis dere har en normal mild vinter der borte tipper jeg det holder for de minste er vel ikke ute hele tiden allikevel.

Jeg trodde virkelig det skulle holde men vi fikk en kald vinter her i år da. Hører mye forskjellig fra forskjellige barnehager:bored: hvis dere har en normal mild vinter der borte tipper jeg det holder for de minste er vel ikke ute hele tiden allikevel.
Nei var liksom det eg tenkte på, hun er jo under 2 år. Og snø er noe som kanskje er 1 dag så regner det vekk [emoji14]

Jeg ville nok kjøpt noen gode vintersko i tillegg, men der er meg :)
Hvis du bruker gode, tjukke ullskokker de kaldeste dagene skal det nok gå greit :)

Bor på Vestlandet og vi har både støvler og vintersko. Sønnen min er 3 år nå og når det ikke er regnvåt har han brukt vinterskoene. Syns også de har vært fine å ha hjemme. Sånn ut og inn av bil osv. Så støvlene bor i bhg mens vintersko ofte er på til og hjem + i bruk hvis det passer. I år har de feks vært masse brukt da det har vært en del snø selv om vi bor nesten uti havet :)

Back
Topp