Dubai:-)

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Om passet til frøkena går i orden så drar vi til Dubai om ei og ei halv uke[:D][:D][:D] blir borte i 2 uker[:D] gler meg!!!!!!!!!!!!! sjalu??? hehe. 25 grader.... Amanda kommer nok til å stortrivest i bassenget[:D]

Oooooh! Sweeet! [:D]

De sier vel det tar ca en uke å få pass, men vi fikk det to dager etterpå. God tur.

ORIGINAL: Kleo

De sier vel det tar ca en uke å få pass, men vi fikk det to dager etterpå. God tur.

Snakket med politiet om nødpass, men du får visst ikke komme inn i Dubai med det.. men det er sikkert ikke noe problem å få ett vanlig på en ukes tid.. håper vi.. skal levere bilde og sånn i morra[:D] får håpe det går raskt med oss også[:)]

Det var vanlig pass vi fikk to dager etterpå. Mamma fikk nødpass fordi hun måtte ha det raskt, men da hu etter det bestilte vanlig pass så kom det i posten dagen etter. Det går sikkert bra, er jo ikke så lange ventelister på pass nå. Lykke til.

Tror jeg og Neo var på politistasjonen en Tirsdag eller Onsdag, passet lå i postkassa samme Fredag:)

Takk:-)

Vi dro impulsivt på nyttårsaften...ordna pass, han ringte vel inn og sa det hasta..
uansett...de lå i postkassa dagen etter, DET er ikke værst...

Lurer nesten på hvordan de rakk det...

goooooooooood tur[:D]

LUCKY YOU!!!!![:D][:D][:D] jeg vil også til Dubai!!!

goooooooood tur!!! håper passet kommer fort!![;)] det gjorde det med oss også...

Da er passet bestilt og det kommer i posten om 2-3 dager[:D] nå er det bare å begynne å pakke[:D]

ORIGINAL: P.I.J

Da er passet bestilt og det kommer i posten om 2-3 dager[:D] nå er det bare å begynne å pakke[:D]

Back
Topp