Dubai eller Tenerife?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Sitter og ser på ferieturer i november og det ser ut som det blir Dubai eller Tenerife :)

Hvor ville du reist av disse to stedene med en 2,5-åring?

Sitter og ser på ferieturer i november og det ser ut som det blir Dubai eller Tenerife :)

Hvor ville du reist av disse to stedene med en 2,5-åring?
Altså, Dubai tiltaler meg mye mer enn Tenerife. Har vært på Tenerife, men er ikke overbegeistret. Når det er sagt så er det jo en vesentlig lenger reise til Dubai. Har dere vært mye ute og reist?

Altså, Dubai tiltaler meg mye mer enn Tenerife. Har vært på Tenerife, men er ikke overbegeistret. Når det er sagt så er det jo en vesentlig lenger reise til Dubai. Har dere vært mye ute og reist?

Okai :) Jeg har ikke vært på Tenerife, men regner med at det går i det samme som Gran Canaria (som vi IKKE skal til :p) :p Nei, ikke med lille :O Aldri flydd, så kanskje flyturen blir litt for lang til Dubai? Tanken på å fly med den lille propellen vår gjør meg litt svett :p

Okai :) Jeg har ikke vært på Tenerife, men regner med at det går i det samme som Gran Canaria (som vi IKKE skal til :p) :p Nei, ikke med lille :O Aldri flydd, så kanskje flyturen blir litt for lang til Dubai? Tanken på å fly med den lille propellen vår gjør meg litt svett :p
Ja, det er noe i samme duren. Litt mindre charter-preg enn Gran Canaria. Kan jo gå veldig fint på flyturen, og det kan gå så som så :P Må bare prøve ;)

Ja, det er noe i samme duren. Litt mindre charter-preg enn Gran Canaria. Kan jo gå veldig fint på flyturen, og det kan gå så som så :P Må bare prøve ;)

Okai :) Ja, vil tro vi klarer å holde han i sjakk med mat, nettbrett, leker og sang :p

Ville også valgt Dubai. Har et vennepar som var der akkurat med sine på 7 og 3 og gikk kjempefint. Flyturen var heller ikke noe problem (men kan være greit å ha med noe underholdning/leker?)

Innbiller meg at den flytureb bare er et par timer lengre enn til Tenerife? Fløy til Malaysia en gang og da mellomlandet vi i Abu Dhabi (som er rett ved). Mener vi brukte 6 timer ca fra Frankfurt (og to timer til Frankfurt fra Norge). Ville helt klart valgt Dubai :)

Hvis det er de to alternativene, så ville jeg helt klart valgt Dubai. Men det er jo to vidt forskjellige steder, både kulturmessig og prismessig, og reiselengde ikke minst

Jeg ville valgt Dubai :D

Dubai med barn er å anbefale! De var helt supre på flyplassen, på hotellet, på kjøpesenteret!

MEN, taxisjåførene kjører som om de har stjålet taxiene, så ta med bilstol!

Hvis det er de to alternativene, så ville jeg helt klart valgt Dubai. Men det er jo to vidt forskjellige steder, både kulturmessig og prismessig, og reiselengde ikke minst

Prismessig er det jaggu ikke store forskjellen på all inclusive :O Men ja, er jo en stor forskjell :p

Jeg hadde i motsetning til alle andre her gått for Tenerife:p

Høres mer gøy ut med Dubai! Men jeg er 25 og ikke 2,5 da! :D Jeg har vært på Tenerife. Kjempefint, men som mange sier så er det jo litt mer charteraktig. Tror riktignok en unge vil like seg overalt da. :)

Back
Topp