Sitter og ser på ferieturer i november og det ser ut som det blir Dubai eller Tenerife 
Hvor ville du reist av disse to stedene med en 2,5-åring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, Dubai tiltaler meg mye mer enn Tenerife. Har vært på Tenerife, men er ikke overbegeistret. Når det er sagt så er det jo en vesentlig lenger reise til Dubai. Har dere vært mye ute og reist?Sitter og ser på ferieturer i november og det ser ut som det blir Dubai eller Tenerife
Altså, Dubai tiltaler meg mye mer enn Tenerife. Har vært på Tenerife, men er ikke overbegeistret. Når det er sagt så er det jo en vesentlig lenger reise til Dubai. Har dere vært mye ute og reist?
Ja, det er noe i samme duren. Litt mindre charter-preg enn Gran Canaria. Kan jo gå veldig fint på flyturen, og det kan gå så som såOkaiJeg har ikke vært på Tenerife, men regner med at det går i det samme som Gran Canaria (som vi IKKE skal til
)
Nei, ikke med lille :O Aldri flydd, så kanskje flyturen blir litt for lang til Dubai? Tanken på å fly med den lille propellen vår gjør meg litt svett
![]()
Ja, det er noe i samme duren. Litt mindre charter-preg enn Gran Canaria. Kan jo gå veldig fint på flyturen, og det kan gå så som såMå bare prøve
![]()
Helt sikkertOkaiJa, vil tro vi klarer å holde han i sjakk med mat, nettbrett, leker og sang
![]()
Hvis det er de to alternativene, så ville jeg helt klart valgt Dubai. Men det er jo to vidt forskjellige steder, både kulturmessig og prismessig, og reiselengde ikke minst
Prismessig som i at i Dubai er ting dyrere. Det er en "rikmannsplass" og man reiser ikke dit på budsjett, liksom. Mener jeg ihvertfallPrismessig er det jaggu ikke store forskjellen på all inclusive :O Men ja, er jo en stor forskjell![]()