dua

teba

Gift med forumet
våken?
eg har hatt dame-besøk ikveld..drit skuffa på ei veninne, glemte heile greia..hadde kvelds klokka 8 og sendte melding om det,..hadde beregna mat og alt til ho og..og HALVTI klarte ho å klore ut av seg ei melding om at ho hadde glemt det!!!...

Heia! Våken, ja.. S. og jeg har kost oss med reker tidli. i kveld og sett en film. Det er så forb. dårlig unnskyldning når en venninne sier at ho glemte det!!! For dumt!! Hadde jeg visst at ho ikke hadde kommet, så hadde jeg tatt første fly nedover og okkupert plassen hennes! Hva serverte du? 

Skal du ikke legge deg snart?? Har du mulighet til å sove ut i morra? Håper det for din del!!! Nå er det sengetid her.. God natt-natt[:D]

joda sarah er hos ma og pa![:D].. laga ei stor form med heimelaga lasagne!..men men...litt irritert men får vel berre innsjå at ho ikkje prioriterer slike stunder lengre! blir ihvertfall ikkje meg som inviterer ho når ho aldri gidd kome og har tusen unnskyldninger!

Godt at du får sove lenger i morra!!![:D] Sarah koser seg nok masse til besta og besten[:D] Ja, drit i ho venninna di!! Når slikt gjentar seg, så blir det nok en dag! Hørtes godt ut med lasagne!!!

mrsdior har forlatt oss ser eg og..patetiske kranglefanter på generelt igjen! merkelg at så mange brukere skla få styre og stelle der inne og lire av seg så mye sprøyt!

har ikke fått med meg det der, men skal sjekke ut i morra.. Er innom på generelt av og til.. ja, mye sprøyt som blir tatt opp der, og mange teite innlegg!!! 

ORIGINAL: teba

våken?
eg har hatt dame-besøk ikveld..drit skuffa på ei veninne, glemte heile greia..hadde kvelds klokka 8 og sendte melding om det,..hadde beregna mat og alt til ho og..og HALVTI klarte ho å klore ut av seg ei melding om at ho hadde glemt det!!!...

HAr hatt et par slike veninner jeg også.... Med en gäng de finner noe bedre å gjøre har de "glemt" det. Selvfølgelig kan det skje at man glemmer det men noen har det som vane.. De har jeg bare kutta ut!

Back
Topp