Du vet..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
..du er høygravid når du skal kaste tyggien i bosset men bommer, og tråkker i den pga du ser ikke hvor den lander grunnet magen er i veien.. Og når du da skal løfte foten for å fjerne tyggien så tar krampa fra helvete tak i låret ditt, som tvinger deg til å trampe foten ned i gulvet.. Og så begynner du å grine fordi det er så jævlig vondt med krampe, og du er så drittlei, og tyggien er nå trødd langt inn i strømpen.. Så du må "hinke" ut til samboer i stuen som må ta av strømpen for deg, og fjerne tyggien.

..du er høygravid når du skal kaste tyggien i bosset men bommer, og tråkker i den pga du ser ikke hvor den lander grunnet magen er i veien.. Og når du da skal løfte foten for å fjerne tyggien så tar krampa fra helvete tak i låret ditt, som tvinger deg til å trampe foten ned i gulvet.. Og så begynner du å grine fordi det er så jævlig vondt med krampe, og du er så drittlei, og tyggien er nå trødd langt inn i strømpen.. Så du må "hinke" ut til samboer i stuen som må ta av strømpen for deg, og fjerne tyggien.
Ååå - jeg syns jo veldig synd på deg, men jeg må jo le litt også:-)

Uff, dakar. :( Må innrømme at du gav meg en liten latter her. Men jeg vet veldig godt at om det hadde vært meg så hadde tårene trillet her også.

Mener ikke noe vondt med smilet jeg fikk nå, men så for meg hele scenarioet i hodet mens jeg leste, føler meg ond. Stakar, sender klemmer til deg. Det er slitsomt nok og så får man kramper oppi det hele :(

Er så hormonell at jeg må grine litt på dine vegne :P hadde sikkert klikka jeg. Noe hadde blitt ødelagt å sambo hadde blitt skremt :P

Nei man må jo le :p er jammen ikke bare bare å bære fram et barn altså, vi er gode :)

Hehe, skal ikke være lett ;) Man kan jo ikke annet enn å le(i ettertid vel og merke, der og da føles det jo litt som verden skal gå under) ;)

Føler med deg :-( men måtte le litt også...kjenner meg igjen :-)

Back
Topp