Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til den følelsenmen slik er det, må vi så må vi.
Har du mye smerter?
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *
Uffda.. må ikke skremme vettet av førstegangsfødende her![]()
Egentlig går det veldig fint;-) men utpå kvelden kjenner jeg at det begynner å ta på, blir ekstra hoven og blå.... Så i dag tenker jeg å holde meg litt i ro så kanskje det blir bedre!
Heldigvis er begge strorebrødrene på ferie hos besteforeldrene, så vi er lykkelige "førstegangs" i noen dager. Deilig barselopplevelse!Jeg kjenner det og på kvelden. Ettermiddagen om. Jeg har gjort mye. Greit å holde seg rolig ja, men ikke enkelt med storebror å så mye rot i huset![]()
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *
Er jo verdt det, daUffda.. må ikke skremme vettet av førstegangsfødende her![]()
Heldigvis er begge strorebrødrene på ferie hos besteforeldrene, så vi er lykkelige "førstegangs" i noen dager. Deilig barselopplevelse!
Feilberegna litt, da. I dag har vi holdt oss på sofaen, slappet av og kost oss. Hevelsene har gått betraktelig ned. Resultatet? Stingene brenner og svir som aldri før, tror sårene var litt "lammet" av hevelsene.... Jajagår heldigvis fort over!!!!
Tørsten er at man som oftest har vondter både før og etter fødsel-men etterpå kan man jo kose med bebis mens man blir bedre!!!!He heJa, nå kjenner jeg at jeg gleder meg
sign. førstegangsfødende.