Du vet...

tretroll

Forumet er livet
VIP
...du ikke har verdighet igjen, når du ligger naken og lufttørker i senga.... Med et lindrende kjøleelement på hufsa.... Og roper på mannen om at han må komme med varmeflaske så du kan bytte litt på!!!

En av de heller kjedelige tingene med å ha født:-0

Haha! Sniker fra oktober..:P Stakkars deg, håper det går bra med deg :)

Fra mobilen :-)

Uffda.. må ikke skremme vettet av førstegangsfødende her;)

Kjenner til den følelsen :) men slik er det, må vi så må vi.
Har du mye smerter?

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Kjenner til den følelsen :) men slik er det, må vi så må vi.
Har du mye smerter?

Egentlig går det veldig fint;-) men utpå kvelden kjenner jeg at det begynner å ta på, blir ekstra hoven og blå.... Så i dag tenker jeg å holde meg litt i ro så kanskje det blir bedre!

Egentlig går det veldig fint;-) men utpå kvelden kjenner jeg at det begynner å ta på, blir ekstra hoven og blå.... Så i dag tenker jeg å holde meg litt i ro så kanskje det blir bedre!

Jeg kjenner det og på kvelden. Ettermiddagen om. Jeg har gjort mye. Greit å holde seg rolig ja, men ikke enkelt med storebror å så mye rot i huset :p

Jeg kjenner det og på kvelden. Ettermiddagen om. Jeg har gjort mye. Greit å holde seg rolig ja, men ikke enkelt med storebror å så mye rot i huset :p

Heldigvis er begge strorebrødrene på ferie hos besteforeldrene, så vi er lykkelige "førstegangs" i noen dager. Deilig barselopplevelse!

Feilberegna litt, da. I dag har vi holdt oss på sofaen, slappet av og kost oss. Hevelsene har gått betraktelig ned. Resultatet? Stingene brenner og svir som aldri før, tror sårene var litt "lammet" av hevelsene.... Jaja:-) går heldigvis fort over!!!!

Heldigvis er begge strorebrødrene på ferie hos besteforeldrene, så vi er lykkelige "førstegangs" i noen dager. Deilig barselopplevelse!

Feilberegna litt, da. I dag har vi holdt oss på sofaen, slappet av og kost oss. Hevelsene har gått betraktelig ned. Resultatet? Stingene brenner og svir som aldri før, tror sårene var litt "lammet" av hevelsene.... Jaja:-) går heldigvis fort over!!!!

Så bra at dere har besteforeldre :) storebror her var også borte den første uke, han var hos mamman min :)
I går holdt jeg på å rydde å ordne, å idag er jeg helt ødelagt :/
Bruker paraset og naproxen jeg, virker litt på såret :)

He he :) Ja, nå kjenner jeg at jeg gleder meg :confused:sign. førstegangsfødende.

Back
Topp