Du vet du nærmer deg 30 når...

Tøsa!

Gift med forumet
du ikke har fått en eneste bursdagsgave og synes det er helt greit liksom...

Må redigere litt her tror jeg... synes nok ikke det er helt greit, men det er ikke verdens undergang heller. Det hadde jeg nok syntes for noen år tilbake.

Vel, jeg hadde IKKE syntes det var greit :-P og jeg fyller 30 i høst...

Tweak skrev:

Nei altså, hadde jo gjort seg da. Skal jo få av mamma og pappa da.
Men det er litt rart å ikke få noe på dagen liksom...

Jeg og er sånn. Jo mindre oppstyr rundt bursdagen min, jo bedre er det. 
Jeg har bursdag så nært julaften man kan komme, og har aldri feiret bursdagen min noe spesielt, selv ikke når jeg var liten. Ser ikke vitsen med å starte i voksen alder, og det er dessuten ingen som har tid til å komme uansett.

Løsa skrev:

Tweak skrev:

Nei altså, hadde jo gjort seg da. Skal jo få av mamma og pappa da.
Men det er litt rart å ikke få noe på dagen liksom...

AH, da er jeg enig! :-) Jeg "krever" gave fra mamma og mannen, men det er alt. Vil jeg ha gave fra andre så må jeg yte noe tilbake, som f.eks. å invitere de i et selskap :-)

Bryr meg ikke om selve dagen, men feirer alltid vi da =) Så da bør jeg få gaver :P hehe.. Elsker bursdagsgaver :D hihi

Er "bare" 24 jeg da, men kommer nok til å feire bursdagen lenge :P

Har aldri pleid å få spesielt mange gaver til bursdagen, men jeg syns jo jeg burde få fra gubben og Sofie. Mamma og pappa får jeg ofte ikke noe særlig av, av ulike årsaker. Mamma pga. dårlig råd, men hun prøver da likevel. Hos pappa fordi de ikke tenker over det, og nå sist var det fordi han har lånt oss penger til å kjøpe bil. Ser ikke helt hvorfor det kvalifiserer til null julegave eller bursdagsgave, for alt skal jo betales tilbake, men sånn ble det iallefall. Han kan være litt kjip av og til, har vært sånn siden jeg var lita. Men jeg er takknemlig for lånet da, vi hadde ikke fått oss bil uten! Så det er jeg jo fornøyd med, ikke misforstå det. :)

Ellers pleier jeg å få hos en venninne, men hun hadde visst glemt meg i år, så hun vil ikke ha noe av meg når hun har bursdag nå. Jeg kommer nok til å ordne en liten gave uansett.

Og svigers gir bestandig gaver til meg, de er mye flinkere på det med gaver. Da får jeg hos svigerforeldre og svigersøsken individuelt. Men vi gir jo i retur også når de har bursdag. På den siden er de glade i anledninger til å kjøpe fine/store/dyre/morsomme ting til hverandre. 

Tenker ikke så mye over det selv heller. 
Jeg venter baby i oktober og det er den beste gaven jeg kan tenke meg.

Utenom det har jeg booket en tur til Stokholm for meg og kjæresten i forbindelse med bursdagen, slik at jeg får hotellfrokost på senga på bursdagen min - dette er mer enn nok =) En siste liten tur bare oss to før lillegutt kommer. 

Kan ikkje huske sist eg fekk noko av familien min. Og er nok eit par år sida gubben kjøpte noko, men svigers er flinke. Eg bryr meg fint lite då..

Ganske enig hehe! :)

Back
Topp