Du vet du har vært gravid før...

caracara

Forumet er livet
Når du ser ut som du er halvveis i svangerskapet, men ikke har nådd 2. trimester! Jiiz... Her er magen totalt avslappa, altså ;) trener ikke, og er normalt slank, med middagsbul :B
ImageUploadedByBV Forum1358098870.411230.jpg

For å ikke snakke om tredje gangen. ... :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hihi hadde å en sånn her om dagen etter middag og før leggetid :)

2. gang for meg og, men har ikke tegn til mage i det hele tatt jeg :P

3. gang her og jeg har megamage.... tror ikke jeg greier å skjule den så lenge....
Er bare 7 mnd siden sist da men... :P

Her er det litt for mye flesk på magen til at noen vil mistenke at eg er gravid :P men regner med magen kommer tidlig denne gangen også, har fått tidlig mage både med førstemann og andremann (tidligst med andremann) :)

Her er det nr 5, og jeg "kjeftet" på legen min i forgje uke å sa at jeg syntes at magen ble ALT for fort visende... Hun lo bare og sa at det skulle godt gjøres at etter en har født frem 4 at det ikke ble visende tidlig. var helt vanlig det ;) Så da får jeg bare leve med at jeg er 10 uker på vei, men ser ut til at jeg er 4 mnd.... baaaahhhhhhh

annengangs, og går i stoore gensrer for at kulen ikke skal vise... til og med samboeren kommenterte at jeg var blitt noe «tjukkere» rundt magen ;)

trodde ikke jeg kunne se noe enda, men la bildene side om side og ser at magen er større. Trodde siden det er 3. Gang at magen skulle komme raskere. Men egentlig bare glad den venter på seg. Ble så enorm ser dere.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    969,3 KB · Visninger: 29
Hehe jeg har enda litt mage fra baby nr 2, så nå i 3 svangerskap, har folk sett på magen min fra dag 1 fordi jeg har vært så oppblåst, ser skikkelig gravid ut......:p

venter min 3. kunne like godt vært min mage d dær... gled jeg snart er i uke 12 og kan avsløre at jeg inke bare har lagt på meg i jula....

2. Gangs og har ikke fått mage enda. Tror ikke livmoren er kommet over skambeinet enda. Er en del oppblåst på kvelden, men d kalles ikke gravidmage ;)

Back
Topp