Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når du ser ut som du er halvveis i svangerskapet, men ikke har nådd 2. trimester! Jiiz... Her er magen totalt avslappa, altså trener ikke, og er normalt slank, med middagsbul :B
Her er det litt for mye flesk på magen til at noen vil mistenke at eg er gravid men regner med magen kommer tidlig denne gangen også, har fått tidlig mage både med førstemann og andremann (tidligst med andremann)
Her er det nr 5, og jeg "kjeftet" på legen min i forgje uke å sa at jeg syntes at magen ble ALT for fort visende... Hun lo bare og sa at det skulle godt gjøres at etter en har født frem 4 at det ikke ble visende tidlig. var helt vanlig det Så da får jeg bare leve med at jeg er 10 uker på vei, men ser ut til at jeg er 4 mnd.... baaaahhhhhhh
trodde ikke jeg kunne se noe enda, men la bildene side om side og ser at magen er større. Trodde siden det er 3. Gang at magen skulle komme raskere. Men egentlig bare glad den venter på seg. Ble så enorm ser dere.
Hehe jeg har enda litt mage fra baby nr 2, så nå i 3 svangerskap, har folk sett på magen min fra dag 1 fordi jeg har vært så oppblåst, ser skikkelig gravid ut......