Du vet du har tannkjøttbetennelse...

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
...eller rettere sagt ÅRHUNDRETS tannkjøttbetennelse når infeksjonen har spredt seg til nervebanen BAK øyet.

HERRE JAVLAR så sinnsykt vondt, jeg var bombesikker på at det var bihulebetennelse. Kjennes ut som om øyet mitt var i ferd med å poppes ut. Blør fra nese og munn. Makabre greier...jiises.o_O

Har vært plaget med blødende tannkjøtt i begge svangerskap, men DETTE tok kaka...Ble henvist rett til tannlegevakta da de mistenkte pulpitt/rotbetennelse relatert til hull, men tannlegen sa bare at tennene mine var så fine atte...men det var den jævligste betennelsen han har sett på en god stund.
SÅ glad for å få hjelp!
Nå er alt mye bedre :-) Begynte på Apocillin og Flagyl-coctail i går med en 1-døgns dose Pinex Forte.

Sånn! Ferdig å syte...ble bare facinert over at tannkjøttbetennelse (som er i mine øyne en pingleplage) kan eskalere¨så voldsomt, spesielt i graviditet!:brushteeth <-----puss tenna!

Auauau, høres veldig vondt ut! God bedring :-)

God bedring!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Au, det hørtes fryktelig vondt ut! God bedring

Yikes! God bedring :)

Huffameg - hørtes ikke godt ut!

Må bare spørre, du får ikke tilfeldigvis masse blåmerker og blør neseblod i tilllegg? For jeg har tidligere gått på en smell med c-vitaminmangel, og da var tannkjøttet grusomt sårt, blødde for ingenting. Tror uansett ikke det skader å "hjelpe" kroppen litt nå som den er gravid med litt ekstra c-vitaminer, den kvitter seg bare med det den ikke trenger...

Back
Topp