Du vet du har en god samboer når..

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
*stjålet fra Februar 2017* synes det var en så søt tråd. Og de fortjener ros som holder ut med oss :D

Når jeg sitter på jobb med en dårlig dag og han sender melding til meg "ikke vær sint, det kler deg ikke. Du stråler uansett, og det fine smilet ditt med de søte smilehullene, I loooove you" kan ikke annet enn smile og bli glad <3 :D

Når mannen har vært i Oslo på jobb og har stukket innom Illegal Burger på vei hjem og kjøpt med favorittburgeren din som trøst for at formen er så kjip. Fy søren, da klarte jeg nesten ikke holde tårene tilbake ass :Heartred (Ja, jeg er over middels glad i en skikkelig god burger)

Når mannen har vært i Oslo på jobb og har stukket innom Illegal Burger på vei hjem og kjøpt med favorittburgeren din som trøst for at formen er så kjip. Fy søren, da klarte jeg nesten ikke holde tårene tilbake ass :Heartred (Ja, jeg er over middels glad i en skikkelig god burger)
Åååh nå ble jeg sulten på illegal burger. Mmmmmm (bor i tromsø) hahaha

Jeg vet ikke hva jeg skal framheve med mannen min for jeg er regelrett bortskjemt med verdens snilleste mann. Han gjør alt for meg. Nesten litt for mye av det gode noen ganger.

Men hans beste trekk er at han er så fantastisk positiv. Han ser lyst på livet og godtar folk som de er og klager sjelden.

Så hvis jeg sitter en kveld å får bråkyst på is eller sushi så kjører han gladelig 30 minutter for å finne det jeg vil ha. Det er nesten litt flaut. Is til 20 kroner og den kjøreturen.

Jeg vet ikke hva jeg skal framheve med mannen min for jeg er regelrett bortskjemt med verdens snilleste mann. Han gjør alt for meg. Nesten litt for mye av det gode noen ganger.

Men hans beste trekk er at han er så fantastisk positiv. Han ser lyst på livet og godtar folk som de er og klager sjelden.

Så hvis jeg sitter en kveld å får bråkyst på is eller sushi så kjører han gladelig 30 minutter for å finne det jeg vil ha. Det er nesten litt flaut. Is til 20 kroner og den kjøreturen.

Haha akkurat sånn er min også <3 herlige menn asså de må få sin skyt i denne tiden med vår gråting for ingen grunn og cravings

Han leser linker jeg sender til han om hvor langt vi er på vei (ukestekstene).

Smører kveldsmat til meg:)

Slik er det her også, vet liksom ikke hva jeg skal skrive for han trenger egentlig bare å være til for å være en god samboer. Han gjør hva som helst for meg, uten å nøle. Er så utrolig heldig som har han!

Vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten samboeren min. Vi har hatt ett ufattelig tøft år, og han har vært min klippe gjennom alt. Aldri hadde jeg klart å gå gjennom alt vi har gjort uten han! Han fortjener virkelig all ros han får❤️

Jeg virkelig hater underetasjen vår etter å ha sett et monster av en edderkopp der :nailbiting: Rommene er gammeldagse og mørke, med linoleumgulv, mørkt trepanel og ikke mer enn én stusselig lampe i hvert rom. I tillegg er vaskerommet vårt i denne etasjen, så jeg har ikke turt å vaske tøy på snart en måned (nå ser jeg hvor dumt det høres ut :hilarious:). Nå har mannen min bestemt seg for å gjøre det koselig for meg nede ved å gjøre rommene lysere og ommøblere vaskerommet til et mer praktisk rom. I tillegg har han vasket absolutt alt tøyet og brettet det pent :) Han har ryddet alle de seks rommene i underetasjen, vasket og støvsugd, gått gjennom pappesker og virkelig stått på for at jeg skal ha lyst til å gå ned igjen :)
Energien min har vært helt på bånn de siste månedene, så at han lar meg sove på sofaen mens han gjør alt husarbeid, hagearbeid, matlaging og masse annet, er mer enn jeg kunne bedt om :Heartred

Når han står på med husarbeid til kl er 4 om natten bare fordi jeg skal slippe å spy av vonde lukter :-)
Han er bare helt fantastisk :-) Fikser og ordner, ingenting som heter nei :-)

Min samboer er generelt fantastisk!:D Vi står opp samtidig hver morgen, og han gjør klar frokosten mens jeg steller meg. Enten setter han frem pålegg eller så smører han ferdig, og vi spiser sammen. Er det mørkt ute så tenner han telys så det blir en skikkelig frokost date:D Han er faktisk den som gjør mest hjemme, føler han er en alt mulig mann! Hver fredag morgen leser jeg høyt fra de forskjellige appene fordi han vil vite hva som skjer den kommende uken. Det beste ved han er at han viser at han elsker meg så utrolig høyt hver eneste dag!:D

Mannen har vært helt fantastisk hele svangerskapet(og da vi mistet og alle andre år vi har vært sammen):) Han er veldig omsorgsfull, har gjort så mye researh for at lille gutten vår skal ha det tryggeste, han pusser opp barnerom uten å mokke, gjør alt så behagelig han kan for meg til en vær tid, ser Bridget Jones og andre ikke typiske han filmer bare fordi han er en going:) Kunne ramset opp i evigheter<3 Bra vi husker de fantastiske mennene våre oppi dette damer:)

Back
Topp