Du vet du har en baby når......

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Håper det er flere enn meg som tar seg i å gjøre merkelige ting.. I går tok jeg meg i å bysse handlevogna på butikken (når baby var igjen hjemme med pappa).. :hilarious: Har også bysset/humpet på sengekanten etter at vesla for lengst er lagt og sover:p
Snakker til hunden med «babystemme» og et stort smil om munnen..som om han liksom skal kunne smile tilbake, haha..ser nok bra dumt ut:hilarious:

Så...flere som gjør rare ting??
 
Jeg bysser og rokker selv om mini er hos noen andre :hilarious:
 
Blir sittende en time i bilen bare fordi mini endelig har sovnet og du ikke vil risikere å vekke han ved å gå ut
 
Blir sittende en time i bilen bare fordi mini endelig har sovnet og du ikke vil risikere å vekke han ved å gå ut

Ikke sikker på om morsom eller hjertelig dekker den best :Heartred
 
Når du står i kjøkkenvinduet en meter fra trafikkert hovedvei med puppene til lufting mens du skyller pumpeutstyr.. uten å bry deg om at alle kan se deg.

Lurer på nå hvor mange som har sett brystene mine :hilarious:
 
Forresten den med å gynge uten baby, stemmer godt her også. Gjør det hele tiden, føles helt rart å stå uten å gynge på kroppen nå haha!
Med nr 1 kunne pappaen sitte i sofaen og gynge på vugga med beinet flere ganger om dagen! Til og med når han hadde fjompen på fanget :p
 
:smiley-bounce015Haha, her har det også vært en del pupp på utstilling. Kjæresten har spurt om det er meningen at jeg skal ha én pupp ute, når jeg har glemt å putte den tilbake:dance018 Også fantastisk hvordan hver natt har en ny barnesang på repeat i hodet. I natt er det kalle klovn.. jippi.

Her om natta var jeg forresten så trøtt at jeg fikk opp kjæresten i et slags display i sidesynet, og trodde oppriktig at jeg hadde han på Facetime, før jeg skjønte at jeg satt i mørket og ammet og halvdrømte! Veldig snodig følelse.
 
:smiley-bounce015Haha, her har det også vært en del pupp på utstilling. Kjæresten har spurt om det er meningen at jeg skal ha én pupp ute, når jeg har glemt å putte den tilbake:dance018 Også fantastisk hvordan hver natt har en ny barnesang på repeat i hodet. I natt er det kalle klovn.. jippi.

Her om natta var jeg forresten så trøtt at jeg fikk opp kjæresten i et slags display i sidesynet, og trodde oppriktig at jeg hadde han på Facetime, før jeg skjønte at jeg satt i mørket og ammet og halvdrømte! Veldig snodig følelse.


Hørtes nesten litt creepy ut det siste der :eek:
 
Back
Topp