Du vet du er småbarnsmamma når...?

Du jubler når morgenen ikke starter før 6.30
Den nye parfymen din er eau de gulp
Du får med deg alt som går på tv

...intensjonen er å gå på shopping for å finne seg et nytt og fancy antrekk. Meeen kommer hjem med hårstrikk til seg selv og bukser, bodyer og pysjamaser til pjokken. For det var jo på tide at han fikk seg noe nytt tøy. Var jo trossalt 2 uker siden forrige gang.

..når du triller og triller for å få babyen til å sove, for så å innse at du ikke hadde med barnevogna på butikken. Det er en handlevogn du triller..

Når du glemmer (eller utsetter) å kjøpe klær til deg selv fordi det alltid er ett eller annet ungene trenger :-P

Når du finner tre smokker, en lekebil og ekstra barnetruse i veska di til en hver tid.

Når du gynger handlevogna fram og tilbake som om det var en barnevogn.

Når du aldri får tid til å ordne deg selv noe særlig når familien skal pynte seg. Tre minutter mens ungene monteres i bilen holder. #pulling-it-off !

Når finklær blir definert som klær uten gulpeflekker.

Når du står i kassakøen på butikken og synger "Har du lyst på kake, her er mer enn nok" for deg selv fordi dama framfor deg kjøper kake...

Når du skal på tur og du husker å pakke absolutt alt til småtten, mens du glemmer f.eks sokker, truser, tannbørste osv til deg selv :P

Når du blir sittende å se på Disney Junior etter at ungene har lagt seg. Og det tar litt tid før du faktisk vet at du gjør d:p

Du kjenner du blir stressa når du drar ut av huset uten drikke eller noe å spise på. Små barn som blir sultne er virkelig ikke gøy!

Du sier til venninna di; "Å, se fine vovven" når dere går forbi en fin hund. Å hun nikker uten å reagere siden hun snakker samme språk :p

Når du lar ungene leke med telefon, fjernkontroll, sminke og penn bare for å få 10 minutter med stillhet!!!

Når du føler at du konstant lukter mm. :D

Når jeg kun våkner 2 ganger om natten, og er strålende fornøyd med det.

Når du har veska fult av bleier,smokker,leker,servietter osv uansett hvor fin veske du bruker..

Du jubler når morgenen ikke starter før 6.30
Den nye parfymen din er eau de gulp
Du får med deg alt som går på tv

Herlig! Så veldig, veldig sant. :)

Når du er så trøtt at du prøver å starte vaskemaskinen med bilnøkkelen...

Vet litt hva du snakker om, her om dagen satt jeg og skrev sms til mannen på søkefeltet på Google. Kanskje ikke rart at jeg ikke fikk noe svar. For en liten stund tilbake skulle jeg fylle diesel og fikk ikke opp tanklokket, det var nok fordi jeg skrudde håndbrekket av og på om og om igjen. Når jeg da skulle kjøre skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke kom meg av flekken, vel, det var jo fordi jeg hadde satt på håndbrekket. bah!!

Når du alltid ender opp med å spise kald middag.

Når frokosten din blir forskjøvet frem til lunsj.

En laaang dusj er blitt erstattet med en kattevask :p

Når du ikke får dusjet, spist,eller drukket, fordi du har et sovende lite gull på fanget som du ikke har lyst til å forstyrre <3

Back
Topp