Du vet du er sliten når

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
du ikke orker å gå til lunsj med de andre på jobb fordi du ikke orker å konversere....

....du ikke orker å gå ut av bilen pga magen er i veien og det gjør vondt å komme seg ut av sittestillingen.... :laughing021

du ikke orker å gå til lunsj med de andre på jobb fordi du ikke orker å konversere....
Kjenner meg såååå igjen! Virkelig ikke bra .. Jeg merker at jeg er på bedringens vei heldigvis, skal vel gjøre seg i stand til å føde .. !! Juhuu! Goooood bedring til deg! PS: skader ikke å ta en tur til legen for å sjekke blodverdier, lave jernverdier etc vil gjøre at man føler seg ekstra sliten ..

....du begynner å gråte når noen spør om du hardet bra....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når du vet husarbeidet må gjøres, men drøyer så lenge at mannen blir utålmodig og starter (er som regel jeg som starter opp, så henger han seg på) :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

når du må snu en bøtte opp ned i dusjen og bruke den som barberings stasjon til beina.
og 70 % av hårene er fortsatt der når du er ferdig:D HUff....
Takk for ideen! Topp!
(da får jeg i alle fall kvittet meg med 30% av håret..)

når du må snu en bøtte opp ned i dusjen og bruke den som barberings stasjon til beina.
Eller bare for å han noe å sitte på mens en dusjer..

Sent from my iPhone using BV Forum

Stemmer det. I tilleg må eg trekke pusten før eg bøyar meg ned fordi eg klarar ikkje å puste så langt framoverbøyd....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp