Du vet du er nyforelska....

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Når du nyter lyden av snorking ved siden av deg i senga, og ikke får sove når den ikke er der....

Jeg vurderte faktisk å poke borti typen i stad så han skulle snu seg, ikke for å få han til å slutte å snorke, men for å få han til å begynne å snorke igjen faktisk...

Jenter... Jeg er lykkelig tvers gjennom jeg!!

emoticon

Og det var nattens regnbuespy... Noen ganger må det bare ut, hvis ikke sprekker man litt tror jeg :P

gud som jeg savner den tiden! Ohohoo! =)

Live2Learn skrev:
gud som jeg savner den tiden! Ohohoo! =)

Ganske deilig når alle de irriterende feila egentlig bare er søte, men dagen kommer vel da jeg har lyst til å kvele han litt for den der snorkinga :P

Er det EN ting jeg ikke likte i nyforelskaperioden.. så er det snorkingen... Helvettes sagverk!!:P

Inatt sov jeg alene i senga, og tror ikke jeg har sovet så godt på lenge..  (Mannen er på vei til Kongsberg, på noe jobbgreier..:P)

Flott at du liker snorkingen! Jeg gir det et halvt år.. Så har du lyst til å dytte ham ut av sengen, inn i en lydtett boble så snart han lager et knirk!... *Lider av ekstrem snorkemann... EKSTREM!*

Bouncing buttplug skrev:
Er det EN ting jeg ikke likte i nyforelskaperioden.. så er det snorkingen... Helvettes sagverk!!:P

Inatt sov jeg alene i senga, og tror ikke jeg har sovet så godt på lenge..  (Mannen er på vei til Kongsberg, på noe jobbgreier..:P)

Flott at du liker snorkingen! Jeg gir det et halvt år.. Så har du lyst til å dytte ham ut av sengen, inn i en lydtett boble så snart han lager et knirk!... *Lider av ekstrem snorkemann... EKSTREM!*

Ett helt halvt år faktisk! Det var masse det!! 
Jeg pleier å haaaaate snorking, så jeg skjønner ikke helt hva som går av meg nå. Litt utsikker på om jeg synes det er søtt så lenge som ett halvt år :P

Rekekreke skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Jeg pleier å haaaaate snorking, så jeg skjønner ikke helt hva som går av meg nå. Litt utsikker på om jeg synes det er søtt så lenge som ett halvt år :P

Det er lov (for hans del) å håpe..:P

Men her var det sånn, at når mammaen til mannen lå i TREDJE, og han i FØRSTE etasje, så hørte hun snorkingen hans gjennom etasjene.. Det er høyt det..

Bouncing buttplug skrev:

Rekekreke skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Det er lov (for hans del) å håpe..:P

Men her var det sånn, at når mammaen til mannen lå i TREDJE, og han i FØRSTE etasje, så hørte hun snorkingen hans gjennom etasjene.. Det er høyt det..

HAHAHAHAHAH!!

Satt å snakka med en kompis på face i natt, han bare litt sånn ut av det blå "Du sover ved siden av T**** du, faan ikke rart du er våken midt på natta!!"

Back
Topp