du vet du er kvalm..

5småtroll

Glad i forumet
når du ligger på sofaen, holder på magen og innbiller deg spark... når man bare er 7uker... joda, er nr 5... men dog... neh, dette trur jeg ikke på... likvell heldig når det er mitt første svangerskap med kvalme... og mageknip... kan hende jeg har fått i meg noe som ikke har vært bra da, siden jeg var ganske syk på mandag, med feber og greier... sofaen er min beste venn denne uka... 

sånn, dagens syting og klaging...

Jeg var superdårlig fra torsdag til søndag! Kastet opp flere ganger og var dritkvalm hele døgnet, bare lå rett ut på sofaen. Jeg sa til meg selv: Jeg håper mannen min får dette også, for er dette standarden på resten av svangerskapet døøør jeg!! Mannen min fikk det også JUHU!!!!
Håper du blir fort bedre !

Når han legger på seg litt, da er han sympatigravid sier han... så da kan han jaggu få denne kvalmen også.... Det værste er egentlig mageknipene...

I dag håper jeg at ungen ikke bæsjer... Er alene med henne i hele dag også... Gleder meg til hun skal sove igjen faktisk... 
Hun er flink til å leke med seg selv, men dog... føler meg som den værste mammaen når jeg bare sitter/ligger i sofaen... hun er jo bare 9mnd.... sukk...

Hehe, jeg kan ikke bli mere enig med deg faktisk! her i huset er det så langt mannen som må opp om natten for å tisse, så han er en flink medgravid altså!
Oh... jeg kan levende forestille meg angsten din for en evt bæsjebleie! Noen ganger passer det rett og slett bare skikkelig dårlig.
Håper hun holder seg til faren kommer hjem. Men du, vi er mammaer, vi er ikke overmennesker. Tror ingen barn lider noe nød fordi mor er litt slått ut av mageproblemer og svangerskapstrøtthet altså

Back
Topp