Du vet du er kvalm.. *sytetråd*

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Sliter VELDIG med kvalme, og syns fryktelig synd i meg selv til tider:oops: så vil gjerne høre litt syting fra dere andre som også sliter med kvalme:D:rolleyes: Her kan man klage til andre som er i samme båt, eller bare fortelle en artig historie om noe man har reagert på:joyful:

Kjør på:D
 
Når du gruer deg til at du skal noe, for da må du ha klær på.. for du syns, uansett hvor løse de er, at det presser over magen:hungover:
 
Her har jeg mye å bidra med... [emoji57] Er SÅ sliten av å være så kvalm! Gruer meg til å stå opp om morgenen for å starte en ny dag.. Spesielt siden dagene så å si alltid starter med å kaste opp på tom mage. [emoji40] Kvalmen er så intens- alt lukter og smaker fælt, og ingenting frister. Jeg er vanligvis veldig glad i mat, og synes det er mye livskvalitet i det... Og jeg klarer ikke å trene; nok en ting jeg forbinder med livskvalitet..

Sånn!! Det var dagens "syt og bæs"! Heia sånn ca uke 14- kul på magen og bedre tider! [emoji28]
 
Kvalme ja, fysj.. Her er det verst når 3-åringen vil ha makrell i tomat på brødskiva eller når det bare er mamma som får tørke på do :yuck: Eller når jeg må ha på vanlige klær og ikke løse bukser!
 
Jeg tok meg selv i å nesten løpe gjennom butikken i dag, i frykt for å møte på noen kjente.. Føler ikke jeg er meg selv når jeg er så dårlig, og vil helst unngå å snakke med folk som ikke står meg veldig nær..:oops::bag:
 
Når man må ta buss til jobb og det stinker et sammensurium av røyk og parfyme Eller når man venter på bussen og det står folk og røyker på alle kanter. Ekstremt var på den røyken [emoji85]
 
Jeg som til vanlig ikke har så god luktesans er nå snusmumrikk delux!!!! :grumpy:
Lukter ALT, utrolig slitsomt og kvalmende! Beste stedet er faktisk i båten....i fart ;)
Nei, kvalme og dritt er jeg mektig lei av nå!!!:wtf:
 
Jeg hører visst til her nå.. begynte i går med at jeg ble skikkelig dårlig etter middag, og skjedde det samme idag.. mageknip, og kvalme, men kun etter middag. Får vel holde meg unna varm may fremover nå, leve på knekkebrød for det går greit [emoji85]
Er ikke spesielt glad i kjøleskapet lenger heller, det stinker!!
Kjenner jeg egentlig har lyst å bare stikke fingeren i halsen i kveld, eller finne fram armbåndene mot kvalme, men vi har besøk som ikke vet om graviditeten enda
 
Og begynner å bli lei og kvalm av metallsmaken nå!
Sånn, nå er jeg ferdig å syte for i kveld [emoji12]
 
ALT lukter dårlig. Og det som luktet dårlig fra før er enda verre nå. Manner meg for øyeblikket opp til å skifte drittbleien til 2-åringen. Sambo er bortreist i helgen og det suger....
 
... Når du holder pusten når du må vaske klær, vaske gulv osv, fordi vaskemiddel lukter helt forferdelig pyton. [emoji40]

...eller når det holder på å rable for deg på fotballkamp, fordi det er NM i tung og søt parfyme på raden bak deg[emoji40]
 
når du må bytte ut shampo, såpe og balsam fordi det lukter for intenst, med sånn kjedelig apotekgreier som lukter sykehus. Og-når mannen spiser kaviar og drikker melk samtidig :depressed:
 
...når man må ligge på ryggen i senga uten å kunne snu seg rundt på sia, for da kommer kvalmen.
...når du ikke kan leve normalt pga lukter, smak og annet som er endret seg og kan forværre situasjonen.
...når lysten på selv yndlingsmaten er borte :(
 
Kjenner det er litt trøst i å være i samme båt :rolleyes: Kjenner meg igjen i alt som er nevnt her. Så blir man litt isolert og... Er 10+4 nå, kvalmen kom snikende i uke 5 og blir nok værende noen uker til, erfaringsmessig :wacky:
 
Har vært sengeliggende i flere uker, med kvalme og oppkast... Det tærer skikkelig på, både psykisk og fysisk. Blir tullete av å ikke kunne drikke, spise, trene og være ute blant folk og dyr! :arghh:
 
Back
Topp