Du vet du er klar for å føde når...

Jepp.. Ser febrilsk etter tegn. Like skuffet etter hvert dobesøk! Jeg håper også hver natt når jeg våkner å skal på do at vannet bare begynner å renne på vei inn på doen men neeeeida! :) sitter her like gravid å sur enda.. ;) hihi :p

Termin 16 Juli
Ha ha, jeg også! :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

*Kremt* Må faktisk si meg skyldig å gjøre det samme, selv om jeg håper hun venter til termin. :rolleyes:

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Hehe! Ja. :smiley-ashamed008

Og i tillegg ser etter alle mulige tegn på at det kan være noe fødsel på gang. Snakket på det i natt, at når en venter på fødsel, er vel de eneste gangene i livet en går og håper på å få vondt og når en har vondt, at vondtene skal ta seg opp. Er jo ikke normalt å gå og vente på at det skal gjøre mer vondt de plagene en har til vanlig mener jeg, men nå derimot, er det sånn hele tiden at "kom igjen nå, bli verre". Da venter du virkelig på fødsel. :P

Jeg hadde termin på tirsdag så ja jeg ser og kjenner på alt nå om dagen, Gleder meg masse til tulla kommer :love017

Hehe litt det samme som for ni mnd siden når man gikk å kjente på mens smerter og så etter antydning til blod hver gang man gikk på do :p
Husker før begge de to andre fødselene mine fikk jeg masse slim i noen dager gjerne uken før fødsel så så lenge jeg våkner om morningen og det ikke er noe så tenker jeg at det hvertfall ikke blir fødsel i dag ;)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Det er så rart dette her!! :-D
Da vi var nesten 11 uker på vei holdt jeg på Å GÅ I FRØ av skrekk fordi dopapiret hadde blodspor...(men så kom jeg på det var nisseluetrykket på rullen--->juletider)
Nå er situasjonen annerledes jah.... :laughing8

Det er så rart dette her!! :-D
Da vi var nesten 11 uker på vei holdt jeg på Å GÅ I FRØ av skrekk fordi dopapiret hadde blodspor...(men så kom jeg på det var nisseluetrykket på rullen--->juletider)
Nå er situasjonen annerledes jah.... :laughing8
Haha! Akkurat sånn var det her også!:P
Har ikke termin før 27, men gud så klar jeg er for å få han ut nå!:P

Kjenner meg igjen der ja :D

Back
Topp