Du vet du er i ammetåka når:

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Du gir eldstejenta på snart 4 år "voksentannkrem" på kvelden, og nesten blir sint fordi hun spytter alt ut og hun står og nærmest hyler fordi det er så sterkt før du oppdager hva du har gjort:P huff! Haha Håper ikke jeg er den eneste med ammetåke her altså:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

På lørdag gikk jeg frem og tilbake fra butikken med buksa på vranga... så det ikke før jeg kom hjem.
Og jeg glemmer å trekke toppen tibake over bhen når jeg har ammet henne, spesielt morro når jeg er borte på besøk og tusler rundt i "bare bh-en"...

På lørdag hadde vi stort familieselskap, og som vanlig ble det litt stress da gjestene begynte å komme. Det eneste som var fint nok, og i tillegg ammevennlig, var sarien, men toppen til den har blitt altfor stor, så jeg måtte ha singlet. Da måtte jeg skifte bh også..

Da tanta mi kom, som 5. gjest eller noe spurte hun om hun skulle ta vekk den jeg hadde tatt av meg og lagt på spisebordet.....

Hvor skal eg begynne? helt håpløs, eneste eg holder styr på, er at minien har det som trengs... Mobilen har eg ALDRI peiling på hvor er, kjøper ny sinksalve og solkrem 1 gang i uka fordi eg roter det bort eller glemmer det et sted... Ser alltid ut som eg har rømt hjemmefra; sjuskete på håret (tørr knapt dusje når eg er aleine med gutten), joggebukse osv, mens guttungen er alltid strøken ;) roter bort nøkler, glemmer avtaler, lista er lang!!! En god nattssøvn hadde nok hjelpt på :p gleder meg til deg dagen!

❤️løvemor❤️leon❤️

- når jeg trykker "søk" på google å tar telefonen opp til øret og fatter ikke hvorfor det ikke kommer noe summetone

- når jeg står inne hos barnepleiern og sier at klærne hennes ligger på verandaen ( de ligger ute på venterommet )

- når jeg har en post it lapp fra fysio med neste time og skal skrive den inn i boka når jeg kommer hjem. Når dagen for timen kommer så ringer fysioterapauten å etterlyser meg. Hadde glemt at jeg hadde time pga jeg kun hadde skrevet "fy" i boka, tydeligvis noe som hadde distrahert meg mens jeg skrev ! :P

+++++++++ :p

Når man ikke sin egen datters navn

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg sitter å spiser frokost med storebror og stresser for å få levert han i barnehagen. På vei ut på kjøkkenet med tallerken kommer BRÅTT på at bebisen ligger jo oppe og sover!

Når jeg først er inne på nettet å ser på "dåpsinvitasjoner til gutt" i flere minutter, bestemmer meg for ett fint og begynner å redigere dette for så å innse at jeg er i ferd med å lage invitasjon som det står "vår sønn" og kortet er blått ( DET ER DA EI JENTE SOM SKAL DØPES )
Og når jeg da har leta lenge igjen etter ett rosa kort og skal begynne å redigere dette, brått kommer på at vi har jo ikke funnet ut hvor selskapet skal være en gang.......!

Eller når du har narmeselakap og legger fra deg baby inne i lekegrinda,har tenkt til å være inne, men svinser ut og gleer hele babyen... Hvorpå en av foreldrene til en av barna kommer med hemme og sier at hun har grått en stund... Piiiinlig:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Eller at du i det hele tatt har et barn (!) når hun ligger og sover på soverommet, og du fortsetter med dine vanlige gjøremål som før graviditeten, og "våkner" av babygråt og tenker "å ja, sant det!"
Åh kjenner meg igjen!!!:eek:

Når du har vært på butikken og tror alt du handlet skal i kjøleskapet - min kjære lo godt når han sto og plukket q-tips, tannkrem, vaskemiddel, bind og dopapir (ja, dopapir i grønnsaksskuffen! Burde jo ha gått opp for meg hva jeg holdt på med xp) ut av kjøleskapet..
Eller når du putter på plass ammeinnleggene i ull på en og samme pupp - min kjære sa "jeg kan låne deg penger til silikon i andre puppen også, så du slipper å se ut som Dolly Halvparton".
Jaja, vi har det jo motsomt i alle fall ;)

Dukket opp hos legen min i dag
"Ja, heihopp, jeg har time hos dr.Blabla kl1020."
"Skal vi seeeeeee....*trykker masse på museklikkesaken* Kan ikke finne deg... Fødselsdato?"
"Ehhh.. 16 april. Jeg bestilte time over nettet."
"Uhm, ja, neste onsdag."

Kan ikke onsdag bare være onsdag?!? Må jeg gå rundt å huske datoer?! Vet jo ikke om vi er i juni eller juli engang!

Back
Topp