Du vet du er hormonell når ...

BabyPåHjernen

Flørter med forumet
Jeg opplever stadig at hormonene lager litt komiske eller rare situasjoner og tenker at jeg kan være den eneste.

I går satt jeg på t-banen da tre gatemusikanter kom på og begynte å spille Bjelleklang. Tårene begynte plutselig å trille og det var så merkelig at jeg lo så jeg ristet samtidig. Utrolig flaut! :smiley-ashamed008
 
Når du begynner å gråte når risen brenner seg og du hulker til svigermor at du vet at de ikke liker deg og baksnakker deg om at du ikke klarer noen ting.
 
Holder på å klikke i vinkel når jeg satt i 3 kvarter å venta hos dyrlegen, for så å få vite nei du må nok komme tilbake på fredag i arbeidstiden din!!! GRRR
 
I natt våknet jeg av at det var noen fulle ungdommer på utsiden som bråkte noe helt forferdelig. Først ble jeg rasende og insisterte på å få låne mannens jaktrifle, så jeg kunne jage dem unna (han lot meg HELDIGVIS ikke få lov til det...) og etterpå begynte jeg å gråte fordi jeg husket at tenåringer ofte er slemme med hverandre...

Oi oi oi, humørsvinginger - HEI!o_O
 
Holder på å klikke i vinkel når jeg satt i 3 kvarter å venta hos dyrlegen, for så å få vite nei du må nok komme tilbake på fredag i arbeidstiden din!!! GRRR
Men det er jo irriterende! Blir du fortere sint enn før? Jeg tror at jeg har fått litt kortere lunte. Er ikke urimelig (tror jeg), men mer bestemt.:gen045
 
I natt våknet jeg av at det var noen fulle ungdommer på utsiden som bråkte noe helt forferdelig. Først ble jeg rasende og insisterte på å få låne mannens jaktrifle, så jeg kunne jage dem unna (han lot meg HELDIGVIS ikke få lov til det...) og etterpå begynte jeg å gråte fordi jeg husket at tenåringer ofte er slemme med hverandre...

Oi oi oi, humørsvinginger - HEI!o_O
Oi sann! :laughing001 Det er jo nesten ikke morsomt, men allikevel hylende festlig. Godt at ikke alle rundt oss er like hormonelle.:smiley-bounce022

Kjenner meg så utrolig godt igjen.
 
Men det er jo irriterende! Blir du fortere sint enn før? Jeg tror at jeg har fått litt kortere lunte. Er ikke urimelig (tror jeg), men mer bestemt.:gen045
kan nok bli litt sur/ustabil i sånne situasjoner uten å være gravid også :D Hater å bruke tiden på noe så unødvendig.
 
Jeg lager julesylte for første gang. Spurte min mormor om hun hadde oldemors gamle syltepresse. Oldemor er gått bort for lenge siden.

Mormor sa at jeg skulle vært på kjøkkenet sammen med oldemor, og vi hadde nok hatt det veldig gøy!

Åååh, klump i halsen-tårene presser på bare ved tanken-følelsen!!
 
Back
Topp