Du vet du er høygravid

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Og redebygginga har begynt når du finner ut at du skal male det svarte rommet med rosa lister hvitt( til mitt forsvar var det slik når vi kjøpte huset i sommer, har bare ikke rekt å gjøre noe med det) klokka 9 på kvelden.... Holder på t mitt på natten, står opp tidlig for og male mer og gjør ferdig rommet på den dagen (siden det var svart, tok det ikke mindre enn 5! Strøk ,bra at malingen var hurtigtørkende)... Alt dette fordi det skal være bebiss rom ettervært(om ca 6 mnd).... Jaja nå ser det ut som ett helt nytt rom og alt begynner å falle på plass<3 fler som har starta redebygginga????

Ikke startet ennå, men merker at jeg snart må.
Må bare få gjort 100 småting først, og det er lettere sagt enn gjort.

Men må si du har vært flink :-)
Skulle ønske jeg var like flink.

Nå trenger jeg ikke å male da, men må bl.a. rydde plass og skru sammen små møblene...
Og så må jeg få ordnet luft i hjulene på vogna (selv det drøyes og drøyes og drøyes)

Jeg har vært sånn helt frem til nå jeg og asså.... Og det rommet så jeg meg bare lei på... Ble lixom aldri gjort no med... Var vel egentlig meninga at vi skulle sette opp sponplater på veggene og nye lister:) men da sparte vi en 5-6000 kr i samme slengen og:)klærne ligger nyvaska i skittentøysdunk fordi komoden ikke er kjøpt inn enda:s hehe hadde kanskje vært viktigere å få det på plass... Jejehar starta iallefall:)

Jeg har lyst men har omtrent like mye energi som ett dovendyr.. Bare å reise seg fra sofaen noen dager gjør at jeg bare kan legge meg ned igjen andpusten og sliten med rasende puls på rundt 120!!! Jeg føler meg forferdelig gravid.. Og lengter etter at han skal komme ut. Jeg vil bryte leiekontrakten vår. Nå vil jeg ha kroppen for meg selv hehe :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Her er vi godt i gang med soverommet til minien. Han skal jo sove hos oss i starten, men vi har stellekommoden der og i dag kom en liten hylle opp, den ene veggen er malt mintgrønn og 3 av 4 klesvask er ferdig vasket. Har lagt plan for helgene fremover for å få ting unnagjort, slik at vi ikke stresser de siste ukene, da skal vi kose oss og heller ta småting og slikt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får av og til sånn trang kasta over meg, men nå har det vært rolig ei ukes tid ;) Senest mandag måtte jeg sy både sengesett, babynest og nytt trekk til ammeputa, og kunne ikke legge meg før jeg var ferdig ;)

Godt å høre d er fler

vips var kurvstativ på plass og klærne bretta inn der ogrart hva man kommer på at man har i kjelleren

det skal sies at jeg trodde d aldri ville bli gjort da jeg har vært sånn som noen av dere beskriver over her jeg og

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kom i gang forrige helg. Fikk malt rommet blått :) seng og kommode er på plass :) tenkte å kjøpe stickers utenom så vi kan klistre på veggene, men så langt er vi ikke kommet enda :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke startet ennå, men merker at jeg snart må.
Må bare få gjort 100 småting først, og det er lettere sagt enn gjort.

Men må si du har vært flink :)
Skulle ønske jeg var like flink.

Nå trenger jeg ikke å male da, men må bl.a. rydde plass og skru sammen små møblene...
Og så må jeg få ordnet luft i hjulene på vogna (selv det drøyes og drøyes og drøyes)

Du kan jo unnskylde deg med at hjulene ikke nødvendigvis har godt av å stå lagret med fullt lufttrykk i. I følge min bedre halvdel, så bevares hjulene bedre (når de ikke er i bruk) med mindre luft i. :) :)

Oi hadde jeg malt et helt rom alene som deg hadde jeg blitt helt utslitt mange dager etterpå. Så flink du er, men ble du ikke sliten/fikk vondt? Jeg hadde også blitt svimmel av gifta som fordamper av malingen. Jeg holder også på med redebygging for fullt, det gir seg utslag i å reise mye på Ikea, sette opp kommoder, legge på plass babyklærne, sy puter, sy babynest, rydde og organisere osv, med mange pauser..jeg har litt under 3 uker igjen til termin og må begrense redebygginga litt for heller å bygge opp krefter og energi til fødsel

Dårlig med redebygging her. Men jeg er fortsatt høygravid:)
Symptomer:
-vanskelig å kle av og på seg
-kan ikke se føttene mine
-omtrent umulig å barbere leggene og hvertfall ikke musa!
-jeg kan bruke bare 1% av klærne i klesskapet
-jeg velger bare sko uten knyting
-varm på beina, takler ikke å ha på meg sokker
-humørsvingninger
-føles ut som jeg har kols
-ribbeina verker
-folk har begynt å spørre om jeg har født ennå
-stønner og peser hver gang jeg skal snu meg i senga

Back
Topp