Du vet du er høygravid når.....

Når man plutselig blir kvalm igjen, etter å ha vært i veldig god form lenge[emoji27][emoji27]
 
Når svigers drar på butikken fordi du har lyst på sjokolade. :p

Jeg har fått min mor til å gjøre dette flere ganger :D
For å ikke snakke om at samboeren kjørte meg på bensinstasjonen klar 02.30 på 1 advent for å kjøpe julebrus :D
 
Når du roper på 2 åringe å spør om hjelp hver gang du mister noe på gulvet :p
 
..når ingen av buksene (verken tidligere eller gravidbuksene) passer lenger, og alle skoene har blitt supertrange!

Mhm, holder på å vokse ut av enkelte av mamma-genserene mine!
 
Når du kutter deg i fingern så det begynner å blø og du banner over å måtte gå opp trappen for å finne plaster ikke selve kuttet :rolleyes:
 
Når ingen sittestillinge er behagelig og du rører på deg førti ganger løpet av kort tid :eek:
 
Når du bruker to timer på å finne en behagelig stilling i sofaen... :p som er behagelig i ca 5 minutter..
 
Når du ikke når å skrape stort av bilvinduet fremme pga at mangen er i veien.
Sitter og venter på at bilvarmen skal ta isen.....
 
Når du våkner 100 ganger i løpet av nattan og ikke finner noen gode sovestillinger pga du ikke kan ligge på ryggen og samtidig kjenner at du har masse vann i kroppen! :(
 
Når andre tror du har tourettes fordi du plutselig utbryter "au!" og "gi faen'a!!" fordi bebis ga deg et skikkelig ribbeinsspark :p
 
.... når du i 3 millisekunder etter du har våkna ikke husker at du er gravid, men med ett får tyngdekraften imot deg når du prøver å rulle over på siden og blir fly forbanna :smiley-ashamed004
 
Når du begynner å innse at det er for tungt å dra ut på shopping alene..
 
Back
Topp