Du vet du er høygravid når... :-)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
... du sitter godt plantet i sofaen (alene hjemme), og mannens mobil som ligger på kjøkkenbordet ringer, og du ikke rekker å ta den fordi det tar så lang tid å komme seg opp. Og tror du ikke den ringer enda en gang akkurat idet jeg hadde satt rumpa ned i sofaen igjen, og nok en gang greide jeg ikke å kreke meg opp av sofaen fort nok. Og tror du jeg lærte noe? Neida, jeg lot den ligge på kjøkkenbordet, og da den ringte for tredje gang, og jeg faktisk rakk den men måtte styre meg for å ikke svare med et "men i hel#*%e da", så var det bare feil nummer. :BangHead

Noen flere som har noe å bidra med?

Fikk erfare en til nettopp:

... du må låne den lille krakken til 5-åringen når du skal bake. Ikke fordi jeg er spesielt lav (ca 170 cm), men fordi magen kom i veien når jeg skulle elte og kjevle ut deigen. Da var det faktisk enklere å stå på en krakk og bøye seg litt ned, og håpe at ikke ryggen slår seg helt vrang. :)

Du vet du er høygravid når en glad og lykkelig 5 åring kommer løpende mot deg ibarnehagen for å gi mamman sin kos når hun blir hentet, men i steden for kos kræsjer hun med nesa først inn i en steinhard magekul, går overende og ender på ryggen med skrubbsår på albuen :( Stakkars lille jenta mi, ikke så lett å tilpasse seg mammas endrede kroppsfasong bestandig...

Du vet du e høygravid når du går på restaurant med venner og blir vist til et bord, setter deg inn og oppdager at det ikkje e plass t magen mellom bordet og benken for å så ha store problemer med å reise deg derfra igjen! :p:oops:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Du vet du er høygravid når du roper 3 åringen inn fra utelek for å be om han kan hjelpe deg å legge skittentøy i vaskemaskinen pga at den står på gulvet...

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Når folk går på deg hele tiden fordi magen er i veien..
Har vert på fotballcup i dag.. Og aner IKKE hvor mange som har gått på meg.. Tror de skal forbi meg, men venter ikke en mage som står rett ut i veien..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Back
Topp