Du vet du er høygravid når du......

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Tenkte å dele denne med dere, som en på mitt terminforum delte med oss, da vi var høygravide :) Noen som kjenner seg igjen ? Hehe

♥ Du må dobbeltparkere for og være sikker på og komme deg ut av bilen.
♥ Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine.... 
♥ Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra.... 
♥ Du føler du har løpt 10 km etter å ha gått opp en trapp... 
♥ Du har vendt deg til å bruke begge bena som pendler utenfor sengekanten for å få overkroppen opp og ut om morgenen... 
♥ Du tenger hjelp med skolissene
♥ Du mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom .. 
♥ Du står opp om natta for å tisse, men når du først har satt seg på doskåla så vurderer du å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt .. 
♥ Du heller går barbeint enn å kle på seg sokker .. 
♥ Du må tisse igjen så fort du har reist seg fra do og trodde du var ferdig.... 
♥ Skoene til enhver tid står ferdig knyttet med stor nok åpning til å bare kunne stikke bena rett nedi...  
♥ Du ser etter alle mulige utveier for å slippe og gå i trapper.
♥ Alt blir tungt... 
♥ Dagens treningsøkt er og kle på seg!
♥ Du ikke lenger orker å stå i dusjen, men setter deg rett på rumpa på gulvet... 
♥ Du slenger trusa på gulvet, setter føttene i hulla for beina, og roper på samboeren for å få hjelp til å trekke den opp... 
♥ Du legger på deg 2 kilo på en uke og sier ja ja.. 
♥ Du nesten ikke når rundt etter ett dobesøk... 
♥ Du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner... 
♥ Du steller deg med beina en meter fra hverandre for å forberede deg på å bøye deg ned.. 
♥ Du forbanner den tufsen som fant ut at urinprøveglass skal være så himla små i forhold til magen man ikke klarer å se nedenfor 
♥ Alt er veldig irriterende... 
♥ Du ikke lengre har kontroll over avgassen.... 
♥ Mannen din faktisk må si seg enig i at du ikke har noe å ha på deg... 
♥ Spørsmålet "hvordan har dere det" ikke lenger inkluderer resten av familien, kun deg og babyen i magen...
♥ Du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen...

Fantastisk bra! Måtte le høgt her eg satt Kjendte meg igjen i en del ja

Fantastisk! Haha! :D

Hahahaha!! Måtte flire :) Kjenner meg igjen på mange punkter der:)

Back
Topp