Du vet du er höygravid når ...

Mammatoo

Glad i forumet
♥ Du må dobbeltparkere for og være sikker på og komme deg ut av bilen.
♥ Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine.... 
♥ Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra.... 
♥ Du føler du har løpt 10 km etter å ha gått opp en trapp... 
♥ Du har vendt deg til å bruke begge bena som pendler utenfor sengekanten for å få overkroppen opp og ut om morgenen... 
♥ Du tenger hjelp med skolissene
♥ Du mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom .. 
♥ Du står opp om natta for å tisse, men når du først har satt seg på doskåla så vurderer du å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt .. 
♥ Du heller går barbeint enn å kle på seg sokker .. 
♥ Du må tisse igjen så fort du har reist seg fra do og trodde du var ferdig.... 
♥ Skoene til enhver tid står ferdig knyttet med stor nok åpning til å bare kunne stikke bena rett nedi... 
♥ Du ser etter alle mulige utveier for å slippe og gå i trapper.
♥ Alt blir tungt... 
♥ Dagens treningsøkt er og kle på seg!
♥ Du ikke lenger orker å stå i dusjen, men setter deg rett på rumpa på gulvet... 
♥ Du slenger trusa på gulvet, setter føttene i hulla for beina, og roper på samboeren for å få hjelp til å trekke den opp... 
♥ Du legger på deg 2 kilo på en uke og sier ja ja.. 
♥ Du nesten ikke når rundt etter ett dobesøk... 
♥ Du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner... 
♥ Du steller deg med beina en meter fra hverandre for å forberede deg på å bøye deg ned.. 
♥ Du forbanner den tufsen som fant ut at urinprøveglass skal være så himla små i forhold til magen man ikke klarer å se nedenfor 
♥ Alt er veldig irriterende... 
♥ Du ikke lengre har kontroll over avgassen.... 
♥ Mannen din faktisk må si seg enig i at du ikke har noe å ha på deg... 
♥ Spørsmålet "hvordan har dere det" ikke lenger inkluderer resten av familien, kun deg og babyen i magen...
♥ Du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen...
 
gleder meg til å lese den da jeg faktisk er høygravid. Sist så lo jeg så jeg gråt!
 
Jeg gruer meg til å väre höygravid, trodde jeg skulle dö sist og da var det januar .. 
Nå blir det vaaaarmt!!!
 
Ha ha nå får jeg flashbacks!
Vi hadde innebygd dusj hvor vi bodde før og der satt jeg en sånn plast stol og på den satt jeg og dusjet vekk bekkensmerter til alle døgnets tider opptil 4-5 ganger i døgnet. DA følte jeg meg høygravid! 
Hadde forresten do i kjeller og soverom i 3 (!) etasje....praktisk much?
 
Back
Topp