Du vet du er gravid

Når mannen steker egg på kjøkkenet og du lurer på hvorfor det stinker stekt sild i huset. Går ut på kjøkkenet for du er hellig overbevist om at det er fisk og ikke egg som han sier, og brekker deg i det du ser oppi panna pga. lukta - av stekt egg!!
 
Når man kan lukte lukten av snus idet en medstudent åpner boksen på ANDRE siden av klasserommet, yuck. Har selv snuset mye, men nå blir jeg bare sinnsykt uvel av lukta :p
 
Når brystvortene dine bestemmer seg for å virkelig bevise at de finnes ved å verke HELE tiden!
Hehe.
Sambo bare ler av meg. Jeg sier han klyper i dem og han mener han bare såvidt er borti...
 
Når du står og lager middag, midt i matlagingen ombestemmer du deg for hva du vil lage og lager noe helt annet enn det du begynte på
Haha, fantastisk! :D Jeg sliter sånn med matlyst om dagen... Ingenting frister. I dag byttet jeg til og med ut fredagstacoen, det har ikke skjedd på det jeg kan huske :p
 
Haha, fantastisk! :D Jeg sliter sånn med matlyst om dagen... Ingenting frister. I dag byttet jeg til og med ut fredagstacoen, det har ikke skjedd på det jeg kan huske :p
Oisann, jeg hadde fredagstaco for en uke siden. Vi benytter oss av godtlevert.no annenhver uke, men har funnet ut at det er best å lage det jeg har lyst på for tiden. Kan vel si at det er ett luksusproblem..
 
...når du blir så sint og frustrert over at skiene kladder at du får et mildt raserianfall før du begynner å strigråte, tar de av, kaster de i snøen og går din vei. Mens mannen står og ser overbærende på deg, og gjør deg enda sintere - så du roper høyt at du vil ikke gå mer på ski, og at han bare skal pelle seg vekk...!
 
Når du skal innom butikken på vei hjem etter å ha levert ungen i barnehagen, men du kjører rett forbi og kommer ikke på det før du har gått ut av bilen, hentes posten, låst deg inn i huset og kledd av deg. Så reiser du tilbake til butikken og handler, og når du kommer ut går du rett forbi bilen og oppdager det ikke før du står 15 meter unna på en helt tom parkeringsplass. :p Så synes du det er så komisk at du må dele det med de som vet om svangerskapet på Snapchat, og klarer automatisk å sende det til tanten din som ikke vet det ennå, som igjen deler det med den andre tanten din før du rekker å fortelle at det er en hemmelighet. :wacky: En smule distré om dagen, haha!
 
Når du hylgriner og får et raserianfall, og kaster både sko, jakke og skohorn rundt omkring bare fordi mannen kom hjem med feil type brød :(
 
Når du blir sinna på samboeren fordi han syns det er tullete å dra på bensinstasjon kun pga salt lakris :p Hormonella er i gang :p Og den belæringen om at det er stoooor forskjell på salt og søt lakris :p
 
Når du legger deg kl 21 når man har fri dagen etter :p
 
Når du legger deg i armkroken til mannen og kjenner han har brukt en annen dusjsåpe enn den vanlige når han kommer hjem fra forretningsreise. Nesten så jeg egentlig ville få han til å dusje før vi la oss! Luktesansen er helt amok om dagene - KVALM!
 
Når du irriterer deg grenseløst over en kollega på kontoret som hver morgen lager en merkelig lyd med munnen. Som om han skyller med munnskyllemiddel. Det er SÅ ekkelt å høre på!
 
Når du legger deg i armkroken til mannen og kjenner han har brukt en annen dusjsåpe enn den vanlige når han kommer hjem fra forretningsreise. Nesten så jeg egentlig ville få han til å dusje før vi la oss! Luktesansen er helt amok om dagene - KVALM!

Hehe sant??! Her vart konklusjonen etter at han dusja i går kveld at vi må kjøpe inn parfymefri dusjsåpe! I dag!! blæh.. orkar ikkje lukta av såpene lenger..Har kjøpt meg parfymefri shampo, men fant ikkje parfymefri balsam! :S
 
Når du irriterer deg grenseløst over en kollega på kontoret som hver morgen lager en merkelig lyd med munnen. Som om han skyller med munnskyllemiddel. Det er SÅ ekkelt å høre på!

Kjente jeg ble enda kvalmere av å høre for meg lyden... Så ekkelt! Få han til å slutte!
 
Hehe sant??! Her vart konklusjonen etter at han dusja i går kveld at vi må kjøpe inn parfymefri dusjsåpe! I dag!! blæh.. orkar ikkje lukta av såpene lenger..Har kjøpt meg parfymefri shampo, men fant ikkje parfymefri balsam! :S

Hehe, da tror jeg at jeg hadde droppet balsamen en stund. :p Men det finnes vel sensitive balsam beregnet for barn e.l. uten parfyme eller? Spør på helsekosten, á la Helios hvis det finnes i nærheten der du bor. Mener jeg har kjøpt luktfrie produkter der.

Her ble det en ny runde stank-runde i morrest igjen. Mannen var nybarbert og vi skulle kysse vårt daglige "hadet"-kyss. Jeg presterte å puste inn i det han kom mot meg, så jeg fikk et magedrag av BÅDE lukta fra barberinga OG munnskyllet, rett ned på lungene! Jeg holdt på å brekke meg, og bare skjøv han instinktiv vekk! Stakkars mann, han kan jo ikke noe råd for det og sa "men munnskyll er bare god lukt, kjære..." Måtte holde pusten på neste forsøk, så kyssing ble det, men det er jo helt grusomt med disse luktene!! :stop: :spitoutdummy:
 
Kjente jeg ble enda kvalmere av å høre for meg lyden... Så ekkelt! Få han til å slutte!
Uff ja... Gjør han det med kaffen liksom :O For kaffe er det eneste han har i hånda når han kommer inn. Nei, jeg tør ikke si noe.
 
Back
Topp