Du vet du er gravid

*bolledei*

Elsker forumet
Når du kjører 45 min for å få tak i en iste som bebbin bare må ha. Nestea har fått en ny med mango og ananas. Ikke tenkt på noe annet de siste dagene, så ga opp i dag å dro til Sandvika å kjøpe :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

haha.. så gøy.. :)

Thihi ja det var disse lystene da :-P

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Har veldig lyst på en juicy appelsin, vet noen om de smaker godt nå? Er vel best om vinteren...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Den mango isteen er nyyyyyyydelig! nom nom

Å, jeg ELSKER iste!!! Skal til by'n i dag, spørs om jeg må tråle alt av butikker gitt :D

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Den har jeg ikke fått med meg!!! Må ha! Elsker mango ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det har jeg heller ikke fått med meg! Har i det siste kun drukket isteen fra Tine, den fra ekte teblader eller hva den nå heter!

Når du skynder drg gjennom butikken og det som havner på samlebåndet er potetmos, ketchup, knekkebrød og kaviar! Samt du brekker deg av grillheftet før du går ut butikkdøra...

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Når du nesten spyr før du står opp og bare må ha noe frukt. Blir frukt hver dag her i huset.. er avhengig av nektarin og grønne epler.. håper appetitten kommer tilbake snart
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha.. kjenner meg igjen i det å brekke seg av grillreklamen på butikken!!

Det som handles her er cola el. Sprite og salt chips :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den er super god. Men bare funnet den på sandvika senteret. Håper den dukker opp litt over alt etterhvert :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

....når du må forte deg med å spise frokost når du har stått opp, fordi du er uvel som et uvær :p

....når alt du tenker på er salte snoper :-P

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Når du nettopp har spist,og går forbi neste kafe å kommer ut med ei solskinnsbolle som du hiver i deg.

Går å tisser i ett

Back
Topp