Du vet du er gravid....

Therese W

Gift med forumet
Når du er dødskvalm og likevel klarer trøkke i deg sjokolade. Bare fordi du MÅ Ha. Helt utrolig!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Hehe :) Du veit du er gravid når du skal kjøpe en eneste ting, og kommer ut igjen med masse unødvendig og IKKE den tingen du egentlig skulle ha :D

Du vet du er gravid når du er så trøtt at du er klar for å legge deg å sove igjen i det du våkner. ( i mitt tilfelle)!

Du veit du er gravid når du har spist middag og er stappmett, men er sulten 2min etterpå :)

Hehe! Det har jeg faktisk ikke opplevd. Hørtes slitsomt ut.

det har jeg stadig vekk, men jeg er så oppegående i hodet enda at jeg lar være og spise altså :P

Du vet du er gravid når alle kommentarene ovenfor beskriver deg på en prikk :D:P MITT tilfelle! Har faktisk overspist så mye at jeg har kastet opp to kvelder på rad. I kveld blir det harde bud og ingen godis!

Du vet du er gravid når du stortuter fordi du har sett siste episode av Friends:oops: ( jeg har jo sett episodene 100 ganger før uten å grine)

Du vet du er gravid når alle kommentarene ovenfor beskriver deg på en prikk :D:p MITT tilfelle! Har faktisk overspist så mye at jeg har kastet opp to kvelder på rad. I kveld blir det harde bud og ingen godis!

Hæhæ! :D

Du visste ikke du var gravid (men burde kanskje skjønt detk) når jeg i januar så på barne-tv med datteren og begynte å gråte.

Du vet du er gravid når du spyr og griner/ har latterkrampe samtidig.

du vet du er gravid når noe som fikk deg til å gråte dagen før ikke er så gale når det samme sjer IGJEN! når dagen er reddet pga hemmeligvenngaven :)

du vet du er gravid når planen om null godis gikk i vasket allerede klokken 13..... en stor plate firkløver til lunsj og en snickersis til dessert.. uff uff uff

Du vet du er gravid når du gråter av Karsten og Petra-filmen på kino ;)

Back
Topp