du vet du er gravid ...

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
da jeg MÅ kjenne jordbær smaken i saften og drikker den ublandet. og er på gråten pga jeg er tom :'( MÅ kjenne smaken av jordbær og dunder salt i samme ...... jaja, må vente helt til min kjære kommer hjem :'( buhu.....

hehe...ikke bare bare... :)
jeg venter enda på det kicket at jeg må bare ha det...men merker ikke noe...

venter fortsatt på matkick jeg og, har ingenting som jeg absolutt MÅ ha, har mistet lysten på sjokolade da :D :) men annet godteri frister...:/

har heller ikke fådt noe kick endå,syns det er kjedelig! har mistet smaken på all godteri og brus,cola har fådt zalo smak i seg :s men er beynt og spise masse epler og mandariner da,som en erstatning på brus og godteri :p

her går eet mye i vannis, men er ikke et kick, men det eneste som frister når jeg er uggen:p men ja sjokolade og brus går det lite av:) mandariner er nam:)

Det kommer jenter :-) liker ikke hamburger mere ;-) fylt opp lagret på nytt nå :D

Her syns jeg, cola, melk, dundersalt er veeeeeeeeldig godt. MEN BURGER OG EGG FYYYYY viiiiiik fra meg :P

Jeg er fortsatt kvalm og det eneste jeg får i meg uten å bli verre er brødskiver med servelat og agurk.. Begynner å bli litt lei...

Når du er med på bv forum og sniker innpå de forskjellige termin gruppene og september jenter kommer ramlene inn på september gruppa :D da føler man seg plutselig veeeeldig gravid :p

Når man tar bleia utenpå bodyen og strømpebuksa til 1 mann!!!!

Når jeg har kjempelyst på noe som jeg ikke syns er så godt. :P

Back
Topp