Du vet du er gravid....

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Når du begynner å grine over den nye posten reklamen på TV :p

Kom igjen jenter, hva får dere til å virkelig innse at dere er gravide 

Når puppene spretter ut av BHen om du beveger deg for fort.

Når eg næsten spyr av besjbleien tel mini knåtten min på snart 9 mnd :P

Når man griner av omtrent hva som helst...

Eller har masse luft i magen ;p

Når lunta og tålmodigheten er dobbelt så kort! :)

Vårmamma skrev:
når du ikke liker kaffe lenger..

Åh, jeg trodde jeg var den eneste! Helt forferdelig, at kaffe smaker pjuk :/

Når mannen godtar alt du finner på, fordi han tror det er hormoner 

når du går rundt med ett stort smil og sier til deg selv 1000 ganger om dagen; Du er gravid, du er gravid, du er gravid! (ihvertfall i mitt tilfelle.. ) hahha

når man setter på en kjele med vann, og begynner med andre ting.. Og oppdage det etter 10-15 min fordi det er så fuktig luft på kjøkkenet....

Eller.....

Når man prøver å få på seg skoene til småen, som er i str.25 emoticon

Når du ikke liker favoritt maten din lengre :( blir kvalm når jeg tenker på det, men før spiste jeg taco hver fredag :( buhu!!!

C91 skrev:
Når du ikke liker favoritt maten din lengre :( blir kvalm når jeg tenker på det, men før spiste jeg taco hver fredag :( buhu!!!

Jeg er også veldig glad i taco, men nå kjenner jeg at deg har det ganske langt opp i halsen når jeg tenker på det..

Når klærene som passet for 1 uke siden plutselig er for små :(

Når du glemmer halvparten av varene fra matbutikken og ikke skjønner noen ting når du kommer hjem.....

når du oppdager at det er vanskelig å ta blodfortynnende på tom mage, når magen egentlig aldri er tom...... =)

Når du våkner av noen mistenksomme lyder, og oppdager at du har sovna av i stolen mens 2-åringen står på kjøkkenbenken å spiser nugatti til middag.....

Når du gråter av hver minste ting.. :p Og når til og med tightsene begynner å bli trange fordi man er så oppblåst..

Back
Topp