Du vet du er gravid...

binders

Forelsket i forumet
…. Når du kl 20.30 finner ut at du bare måååååå ha grønnsaksuppe Snille sambo kjørte på butikken å kjøpt masse deilige grønnsaker. Håper det smaker like godt som jeg tror det kommer til å gjøre Jeg får plutselig sånne helt merkelige lyster, og da MÅ jeg bare!!

Hahaha, kjenner til det og akkuratt nå fikk jeg og siiinsykt lyst på grønnsaksuppe. 

Her også!! Ble gandis her da

Hehehe, sant. Men har oppdaget i det siste at ting plutselig ikke smaker like godt som jeg tror på forhånd....

Syrine skrev:
Hehehe, sant. Men har oppdaget i det siste at ting plutselig ikke smaker like godt som jeg tror på forhånd....

Da er vi fler, heldigvis skjer det som oftest med det mer usunne, som potetgull o.l. ;0)

Hehe...er kommet dit jeg også. I går kveld fikk jeg sååå lyst på grandis. Jeg! som ikke syns det er noe særlig til mat.....men klarte å motstå fristelsen ved å kjøre på butikken:)

I dag grillet vi, og jeg kjente at potetsalat var HELT utelukket. MÅTTE bli fløtegratinerte poteter i stedet! Har aldri hatt det før til grillmaten, så fikk en kommentar på sambo om det var et gravidepåfunn:))

Bra suppa smakte godt da:))

Back
Topp