du vet du er gravid når....

mas

Elsker forumet
står og skjerer brød.
henter smør og påleg i kjøleskapet.
opner smørpakken,og den er tom.....
begynte og grine,vart fly forbanna....
ringte te mannen......
f**n ta deg,er det du som har spist opp smøre,for og så putte boksen inni kjøleskapet??!!
kom med ei lang lekse,for så og grine litt mer[8D][8D][8D]

føler meg veldig dum nå etter på.....
men mannen min bare lo da[:)]

Hahaha no måtte eg le litt her!

Herlig[:D] Har hatt nåkken sånne episoder her og[:D] Godt mannen tok det med eit smil[8D]

hahaha!!kjenne mg igjen dr jah!![:D][:D]

En gang vi skulle ha taco til middag glømte sambo å kjøpe tomater. Når eg merka det blei eg heilt fra meg og ga han den leksa om han ikkje kjente meg i det heile tatt? Alle dei gangane vi hadde hatt taco og eg MÅ ha tomater i. Va so utrulig skuffa og lei meg. Og når vi åt begynte eg å grine og heiv fra meg maten å sa det smakte heilt forferdelig. Haha.. stakkars!

hehe ja samme hr!![:D]     da går fort sinnet mitt over til latter når han sitter dr og skrattler av mg!!   [:)]

Hahaha...det er ikke bare bare med ekstra hormoner asså!

Man vet at man er gravid nå mannen finner brødposer i kjøleskapet, og det siste han sier før han går å legger seg er: husk å skru på ovnen før du legger deg - og dagen etter er ovnen av enda.

ORIGINAL: tirilh

En gang vi skulle ha taco til middag glømte sambo å kjøpe tomater. Når eg merka det blei eg heilt fra meg og ga han den leksa om han ikkje kjente meg i det heile tatt? Alle dei gangane vi hadde hatt taco og eg MÅ ha tomater i. Va so utrulig skuffa og lei meg. Og når vi åt begynte eg å grine og heiv fra meg maten å sa det smakte heilt forferdelig. Haha.. stakkars!

mat er ikkje og spøke med når man er gravid[:)][;)]

Hehe! Godt å høre at det ikke bare er eg som er blitt gal :) Ikke lett å styre hormonene nei, men dissa mannfolka forstår at det er homonene som spiller inn :)
Hadde en episode der samboeren min ikke hadde vaska opp ett par panner etter middagen, og når hormonelle meg såg dette, var det ikke anna å gjør enn å grine og hyle!! :) hehe!! Samboeren min bare lo og trøsta :)
Men pannene blei ha i det minste vaska opp ;);)

hehe.. kjenner meg igjen ja.. tåler ikke så veldig mye til alle tider:p hehe

Uff..ikke lett det der..stakkars samboerene våre..hehe..godt de tar det med et smil..har vært noen rare episoder her også ja..er ikke langt mellom latter og gråt/frustrasjon/sinne:P

her ble jeg sur å nesten gråt bare for at sambo liksom ikke skjønnte at man selvfølgelig stopper og kjøper mocca når man er i byen!!! (stoor selvfølge i mitt hode om dagen) man kjører ikke plutselig hjem uten å stoppe[8D]
(var såå grinete den dagen hehe,stakkars mannfolk! )

Vet ikke om jeg skal si det høres slitsomt eller morsomt ut[8D] Jeg har ikke hatt noenting!!! Og noenganger skulle jeg nesten ønske jeg og kunne få være litt "gal" sånn at jeg og følte at jeg var gravid[8D] Men er jo alene så da hadde det nok vært katta som fikk gjennomgå[:D]

Back
Topp