Du vet du er gravid når...

Når du freser fordi samboer sniker i jobbgodteposen din! Han spurte om han skulle legge det tilbake:hilarious::hilarious:
 
Når du lukter stekt egg fra kjøkkenet og rygger ut derfra med oppgulp langt oppe i halsen.
 
Gjør du det bare når du er gravid? :hilarious::hilarious:

Burde jeg gjøre det sånn ellers også? :bookworm: :hilarious:
Nei alså jeg pleier å dele litt mere til vanlig men det passa meg dårlig når han stikker de derre svære hendene å grafser til seg det som får meg igjennom arbeidshelga:hilarious:
 
Når enkle ting som å huske ting har blitt en utfordring :hilarious:

Herregud, jeg glemte inngangskoden min på jobb som jeg har hatt i 2 år. Den var helt wipet.
Og da ble snakk om en kollega (på kontoret tvers overfor meg) husket jeg plutselig ikke hvem hun var, til tross for at vi har jobbet sammen lenge. Blir nesten bekymret :hilarious:
 
Du griner store krokodilletårer fordi Fay ikke gikk helt til finalen i 71grader nord :sad010
 
Du griner store krokodilletårer fordi Fay ikke gikk helt til finalen i 71grader nord :sad010

Krokodilletårer betyr falske tårer, beklager at jeg pirker :hilarious: kjenner meg ellers igjen i å gråte, tårene sitter fryktelig løst om dagen. Er ikke bra:joyful:
 
.. Du kaster dagens bankinnskudd i søpla ved stengetid... (jobber i butikk) :bag: takk og lov for kollegaer som følger med når de skal bære ut bosset.... :angelic:
 
...du begynner å gråte fordi du ser en søt, liten familie på nabobordet på cafe. Er det lov å ønske seg akkurat en sånn unge?:hilarious:
 
...du til stadighet mister telefonen ut av hånden mens du sitter i sofaen, fordi du sovner.
Fremdeles like trøtt nå i uke 14+5 som da jeg var 7-8 uker.
 
... Du spyr av å rense sluket i dusjen.. :lurking: (det blir herved mannens oppgave fremover.)
 
....du tydeligvis glemmer noe av det viktigste til hytteturen, selv om du bevisst satt det i garasjen for å ikke glemme det. Hele påskens brusforsyning :banghead: :hilarious:
 
Når du jevnlig tar bilde av magen om morgenen, liggende i senga, for å se om den lille kulen du kjenner synes på bildet også :rolleyes: :hilarious:
Og sammenligner med tidligere bilder for å se om den har blitt større :joyful:
 
Når det plutselig er helt greit for andre å kommentere vekt og utseende
 
Når de vanlige klærne blir trangere og trangere, og magen er litt i veien for dagligdagse ting.
 
Når du må sette deg ned på dolokket for å få tørka beina etter dusj :rolleyes: :hilarious: Og generelt sitte under av/påkledning :playful:
 
Når du MÅ ha banan med peanøttsmør :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20210617_112212.jpg
    IMG_20210617_112212.jpg
    1,3 MB · Visninger: 12
Back
Topp