Du vet du er gravid når...

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
..du sender mannen på butikken for å kjøpe blå slikkepinne :hilarious:


Noen flere? :)
 
Når du vekker mannen kl 7 for å høre om han kan dra på kiwi å kjøpe smurfedrops:woot:
 
Når du plutselig sover minimum 8timer hver natt, og får grønn hake på garmin-appen for at søvnmengden er oppnådd.
Til vanlig sover jeg 6-7 timer, og har egentlig klart meg greit med det.
 
Når du står opp 5 ganger i løpet av natta for å tisse..
 
Når du stadig holder på/koser med babymagen som består av mer luft enn baby for øyeblikket.. :rolleyes: :joyful:
 
Du må holde deg fra å gråte på butikken fordi su finner ikke tortilla chips uten ost
 
Når du ser svart fordi samboer sitter og nyter salami og brie ost foran meg! :hilarious:
 
Når man plutselig ikke vil ha fisk lengre, blir kvalm av tanken :eek:

Når samboer kommer hjem med kebab til lunsj, UTEN å høre om jeg vil ha (han måtte ut å kjøpe til meg og:hilarious:)
 
Når den "store" t-skjorta jeg pleier sove i plutselig ikke er så stor lenger:wideyed:
 
Må be mannen reise å dusje håret for frisøren har brukt en voks som lukter helt grusomt:hilarious:
 
Når du tisser før du går ut døra hjemme, men allikevel holder på å tisse deg ut på butikken 15 minutter senere
 
Når du såvidt klarer å holde øynene oppe etter kl 1930 :hilarious: Kunne lagt meg kl 1900 - samtidig som lille, og fremdeles vært trøtt på morgenen :joyful:
 
Når du utsetter hårvasken så lenge som mulig for lukta av sjampoen er så innmari kvalmende :bag: og ja, har prøvd fler typer... Sliter med all såpe, men verst med håret, for det blir så intenst og nærme ansiktet :hilarious:
 
Back
Topp