Du vet du er gravid når...

NyLykke

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
En liten morsom lek. Heng dere på, så får vi se hvor mange rare ting vi gjør :smiley-bounce012
Start setningen med «du vet du er gravid når...»

F.eks.
Du vet du er gravid når du krøker deg i fosterstilling for å nyse eller hoste :laughing001

Du vet du er gravid når du snorker som en full bryggesjauer :bored: Mannen har flyttet på gjesterommet.

Ser nå at tråden allerede eksisterer:eek: men jeg vet ikke hvordan jeg sletter denne, beklager rotet:dead:

Ser nå at tråden allerede eksisterer:eek: men jeg vet ikke hvordan jeg sletter denne, beklager rotet:dead:
Null stress. :pDu vet du er gravid når du klokka 3 på natta bare må google en bekymring du plutselig fikk.

Du vet du er gravid når du sovner på sofaen for tredje gang i løpet av kvelden :happy: Og når du blir andpusten av å gå rett frem...

Når du sitter i sofaen og surmuler og skuler bort på 4 åringen, fordi han tok det siste eplet. :wacky:

Last edited:
...når du er gått med mammaklær siden uke 9 for ingenting annet passer lenger...

... når du må stå opp igjen etter du har lagt deg og spise knekkebrød fordi du er kvalm...

... når du flyr på do for 40. gang denne dagen...

... når du brekker deg av å finne en råtten agurk i kjøleskapet, også brekker deg en gang til fordi du tenker på synet av den råtne agurken i kjøleskapet...

...når du er sulten igjen rett etter at du har spist.

Når du er sulten, mett, kvalm, ikke-kvalm, har matlyst og ikke matlyst - alt på samme tid!

Når hormonene koker over og du blir jævlig irritert over ting du vet du ikke ville blitt av til vanlig.

Når du blir kjempe sint fordi gubben beskylder deg for å ha «rota bort» våtservietter, og du er helt bombesikker på at du ikke har rørt de. (Jada..... jeg hadde visst lagt de i kjøleskapet.... :facepalm:)

Når du kjøper smågodt på butikken, men ender opp med å ta et eple når du kommer hjem.
For det har du sååååå mye mer lyst på :wideyed: Kjenner ikke igjen med selv for tiden..

Når du blir andpusten av å tenke, spise og snakke :whacky011
Når du vil spise men vil ikke allikevel
Når du får lyst på noe, kjøper 4-5 stk av den men blir stående der den er og får ikke lenger lyst på det
Når du drømmer om folk du har ikke sett på 20 år

Når alt - ABSOLUTT alt - lukter vondt. Orker ikke ta oppvasken med Zalo, for det lukter mugg. Kaster alt for mye fra kjøleskapet. Syns mannen burde dusje seksti ganger om dagen. Og bruker store deler av tiden på å lokalisere lukter jeg plutselig syns dukker opp i huset.

Når du frivillig velger å ligge i senga pga kvalme, mens alle andre i huset (både familie og venner som er på besøk) drar med båten til stranda... 20 grader og sommer har aldri før føltes så lite fristende

.... når du gleder deg ekstra til høsten, for sommervarmen gjør deg ekstra dårlig.

Back
Topp