Du vet du er gravid når...

Når du begynner å gråte av glede for at Nilus Langballe klarer å utføre en trylleformel i Harry Potter-filmene :hilarious:

Når puppene kjennes ut som 2 gedigne blåveiser:p

Når du føler deg konstant fyllesjuk uten å ha rørt en dråpe alkohol!

Når du begynner å grine fordi du knuste en skål :(

Når mannen sier "det er kanskje litt mye hormoner i sving?" etter at jeg har et raseri anfall inkl grining, og fire minutter senere er blid som en sol :cat:

Når du går for å sette på en vaskemaskin. For så å komme tilbake en time senere å innser at du bare har åpnet såpekammeret å gått uten å gjøre noe mer....

JEG FÅR SÅ SMELTEHJERNE!

Når kaffen smaker/lukter bensin og melken smaker fjøs...

Når du sover i flere timer på dagtid og likevel legger deg kl 8 for å sove hele natten gjennom (sett bort fra de obligatoriske og fine tissepausene)

Når 50% av gangene du går på do for å «tisse» egentlig bare er for å sjekke at det ikke har kommet blod i trusa:hilarious::smiley-ashamed005

De tror sikkert at det er noe galt med meg på jobb siden jeg må på do hele tiden..:laughing002

Når du våkner kl. 4 på natta og ikke får sove:schocked028

Når jeg glemmer hva mannen sier og er lite tilstede :hilarious:

stakkars

Når du brekker deg mens du smører det knekkebrødet du må få i deg for å dempe kvalmen :wtf::hilarious:

Når du lukter at de i bilen foran røyker og du kjører med alle vinduene stengt :hungover:

Når du har dødslyst på kjøttkaker til middag i det ene øyeblikket, men løper på do og brekker deg av bare tanken på det ett minutt senere :) :) :)

Du er glad for å være litt kvalm

Back
Topp