Du vet du er gravid når......

En tråd i 'Våre leker' startet av Håper på nr 4❤, 21 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Når du gråter av å se andre sine barn slå seg.

• Enig Enig x 1
  2. Moltemor Flørter med forumet

Når du sender mannen på bensinstasjonen for å kjøpe Cheese tortillas som man egentlig ikke har spist siden 8 klasse fordi man har bare så lyst på det og bare det :cool::smiley-ashamed008

• Morsom Morsom x 1
  3. Evea Forelsket i forumet Novemberlykke 2018

Når du har lyst på ting som har gått ut sv produksjon for årevis siden! Som kaptein sabeltann is! :banghead:

Når du kjefter på mannen fordi han har spist opp snopet ditt som du glemte at du hadde spist opp selv, nettopp fordi han ikke skulle spise det opp. :hilarious: hadde til og med sendt bildebevis :facepalm:

• Morsom Morsom x 1
  4. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Jeg lette etter disse små avlange pakkene med Franske Vaffler i mitt første svangerskap. Ringte tilogmed selskapet som produserte de og følte att himmelen falt i hodet på meg når jeg da fikk bekreftet att de ikke var å oppdrive mer:rolleyes:

• Morsom Morsom x 1
  5. Evea Forelsket i forumet Novemberlykke 2018

Er de gått ut de å?! Har lett etter de men trodde der bare var den teite rema-sjappa som hadde droppet de fra sortimentet. Søren klype :facepalm:

6. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Det kan hende det er flere typer,men iallefall de som var sprø og myk samtidig med sånne ruter på toppen er Utgådd:) tror det skal finnes noen med sukker på og ett kremlag inni ,men det blir little to much:inpain:

7. KMR94 Andre møte med forumet

Da burde du prøve tiger-is! Minner veeeeldig og sabeltann is [emoji1373] finner den blant småisene [emoji5]

• Liker Liker x 1
  8. missy1984 Forumet er livet

Når du sovner på sofaen etter en gå tur [emoji85]

9. Trilletrulte Elsker forumet Novemberlykke 2018

Når du gjesper minst 60 ganger i timen gjennom hele dagen :hilarious:

10. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Når du bare kan bruke toalettet hjemme der det er vifte å ingen lukt kommer frem ved bommelom:laughing021

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  11. Trilletrulte Elsker forumet Novemberlykke 2018

Når du unnskylder deg til samboer og sier at du tross alt gror en baby i magen :hilarious:
    Tror han blir lei den etterhvert :laughing021

• Liker Liker x 1
  12. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Når man må skynte seg å springe mot toalettet mens man svelger siste bit av frokosten!!:arghh:

13. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020

... Når jeg må slappe av før jeg går tur med hunden, for deretter å slappe av før dusjen.
    Altså jeg må slappe av mellom hver ting! Tungt på jobb disse dagene..

14. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020

Når du griner av helt vanlige Tv-programmer

• Enig Enig x 3
    • Liker Liker x 2
  15. babydrøm2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

Hahahaah!! Signerer denne!

• Liker Liker x 1
  16. Lilly2 Flørter med forumet Novemberlykke 2018

Bare MÅ ha lakrisis - NÅ!!! ;)

• Enig Enig x 1
  17. Kinez86 Betatt av forumet Novemberlykke 2018

Ja!!

18. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Når du gnoffler i deg en hel skål med "godt og blandet" å tenker att det får gå som en av fem for dag:hilarious: minner jo fælt på oppskåret frukt da:p

• Liker Liker x 4
    • Morsom Morsom x 1
  19. Lykkeliten7 Glad i forumet

Når du setter deg i trappa for å ta på sandalene, og må et trinn lenger opp + spre beina for å i det hele tatt rekke frem...!
    Det er liksom noe i veien... :rolleyes:

20. Klarsåklar Elsker forumet Novemberbarna 19 Novemberlykke 2018 Julegavene 2019

Begynner å gråte når noen andre sitt barn slår seg og får skikkelig vondt... sympati hormoner?

Del denne siden