Du vet du er gravid når......

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Du håper på å kunne snuble i trappa ,å slå seg i svime, for å kunne tatt seg tid til noen timers søvn:sorry:
 
Når du nettopp har vært på do og tisset.... også må du tilbake igjen for å tisse. Føler ikke jeg gjør annet om dagen.. Spiser for å holde kvalmen unna..
 
Våkner midt på natta og kunne drept for pistasj is
 
Når du hadde lyst på cornflakes til middag i dag i stedet for lasagne...
 
Du nesten sovner stående når du hjelper datteren i dusjen :wideyed:
 
Når man sovner sittende på en kjøkkenstol:hilarious: gla jeg var alene hjemme :facepalm:
 
Du griner av ingenting. Jeg har aldri vært følsom når det kommer til TV, men idag da jeg så fødeavdelingen.... herregud
 
Når du begynner å grine for du ikke har lyst på noen ting å
Spise..[emoji28]
 
Når tårene sprutet for at lillegutt tok morgen kl 04.30:arghh:
 
Når du har kjempe lyst på eplesaft.. da mener jeg å sitte å gnage og suge ut saften av et eple[emoji23] nesten som godteri.. ikke spesielt glad i eller fra før av en gang[emoji87]
 
F
Skriver under på den. Fælt å ha en jobb hvor man spiser på spesielle klokkeslett, og ikke utenom. Jeg har hatt med meg snacks på do for å ikke avsløre meg [emoji85]
Den ser jeg veldig :depressed: er så glad jeg er hjemme nå å ikke i jobb med denne kvalmen. Å kaste opp hos brukerne pga alskens lukter å mangel på tid til å spise er ikke stas:depressed:
 
Når du våkner og noe føles galt. Så går du å kler på deg og noe føles fremdeles helt merkelig. Noe mangler. Også når du bøyer deg fram for å ta på sokken kommer det fallende over deg, den intense kvalmen som har vært der de siste ukene. Sånn at du nesten spyr ut av nesa fordi du står opp ned. Å den kvalmen[emoji173][emoji19]
 
Back
Topp